Szychowski, Olszewski i Sokół: z ARBO do własnej firmy Online Advertising Network

Działalność rozpoczyna zajmująca się reklamą internetową firma Online Advertising Network. Założyli ją i kierują m.in. Rafał Szychowski, Robert Olszewski i Tomasz Sokół, wcześniej związani z ARBOinteractive Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spółka Online Advertising Network (OAN) formalnie zacznie działać 1 lutego. Firma ma funkcjonować na styku sieci reklamowych, brokerów i agencji. W jej ofercie obecnie znajdują się dostępne od września ub.r. sprofilowane pakiety mediowe Premium.ad i biznesowa sieć reklamowa Business.ad, która obejmie powierzchnie reklamowe typu premium w największych serwisach z kategorii biznes, finanse i prawo. Pełna oferta tej sieci zostanie zaprezentowana na początku lutego. W drugiej połowie br. Online Advertising Network będzie udostępniać kolejne produkty, m.in. platformę adexchange’ową i RTB o nazwie Horizon.ad.

Spółką Online Advertising Network pokieruje Rafał Szychowski, poprzednio deputy managing director w ARBOinteractive Polska, twórca m.in. sieci reklamowej BizOn media. Za sprzedaż bezpośrednią i new business w nowej firmie będą odpowiadać Robert Olszewski i Tomasz Sokół, również związani wcześniej z ARBOinteractive Polska. Olszewski, w ARBOinteractive zajmował już sprzedaż bezpośrednią, a w Grupie ClickAd kierował planowaniem, zakupem, monitoringem oraz client service.

Zespołem sprzedaży agencyjnej Online Advertising Network będzie kierować Dorota Wychowaniec (Tymińska), która wcześniej pracowała w zespole wprowadzającym na rynek nasz rynek „Manager Magazin Edycja Polska” (Der Spiegel) oraz Businessman.pl. Ponadto współzarządzała biurem reklamy portalu rozklad-pkp.pl oraz wprowadziła na rynek Grupę RD (wydawcę „Reader’s Digest”).

Z kolei Krzysztof Porębski będzie odpowiedzialny w Online Advertising Network m.in. za budowę produktów, kontakty z wydawcami i wsparcie analityczne. Wsparciem strategicznym i finansowym projektu zajmą się Adam Feldman i Robert Hoffman, partnerzy zarządzający agencji Adcomms Media Group.

grafika

- Oprócz budowy i rozwijania produktów reklamowych chcemy też zająć się planowaniem i zakupem mediów dla klientów, których będziemy sukcesywnie zdobywać i obsługiwać, także przy pomocy agencji Adcomms Media Group - zapowiada Rafał Szychowski (na zdjęciu). - Jeśli chodzi o produkty, to chcemy być alternatywą dla klasycznych sieci reklamowych. Nasza przewaga to client service, korzystne ceny, know-how oraz dobre relacje z wydawcami, agencjami i klientami - podkreśla.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia