Szymon Majewski przegrał z Tomaszem Lisem, ale zarobił 18 mln zł

Trzynasty sezon „Szymon Majewski Show” oglądało w TVN 2,51 mln widzów. Stacja była w trakcie emisji programu stacją drugiego wyboru.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Wiosenny sezon programu „Szymon Majewski Show” miał 2,51 widzów i 18,63 proc. udziału w rynku w grupie 4+. Wśród widzów między16 a 49 rokiem życia format miał 20,11 proc. udziału w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.   

TVN była w trakcie emisji show stacją drugiego wyboru. W grupie 4+ przegrała z TVP2 - nadającą program „Tomasz Lis na żywo” oraz kulisy „M jak miłość”, a w grupie 16-49 z Polsatem, emitującym filmy. 

Wpływy reklamowe wyniosły 17,7 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Format oglądały głównie kobiety, osoby powyżej 50 roku życia, legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym. 

 

TVN ma plany kontynuacji formatu na jesień. Jego producentem jest firma Rochstar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+