SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szymon na żywo” klapą TVN

„Szymon na żywo” nie stał się hitem TVN. Oglądało go tylko 1,82 mln widzów, o 700 tys. osób mniej niż rok temu "SMS", a TVN był w trakcie emisji programu stacją trzeciego wyboru. Wpływy z reklam wyniosły 12,6 mln zł.

Nowy program Szymona Majewskiego - emitowany od 12 marca do 28 maja br. w poniedziałki o 21.30 na żywo - miał 13,48 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 15,16 proc. w grtupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ubiegłego roku TVN emitowała 13. edycję programu „Szymon Majewski Show”. Miała on 2,51 mln widzów, czyli o 700 tys. więcej niż "Szymon na żywo".

W czasie emisji show TVN była stacją trzeciego wyboru. Liderem w tym paśmie - z 22,77 proc. udziału w oglądalności - była TVP2 emitująca kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Tomasz Lis na żywo”. Niewiele mniejszą widownię (22,17 proc. udziału) gromadziły filmy fabularne pokazywane w Polsacie. Za TVN-em znalazła się tylko TVP1 emitująca Teatr Telewizji, „Piąty stadion” oraz dokumenty (tylko 7,58 proc.). W grupie komercyjnej „Szymon na żywo” także zajął trzecie miejsce, natomiast zdecydowanym liderem był tutaj Polsat.

Najchętniej oglądany odcinek „Szymona na żywo” miał 2,23 mln widzów. Tylko trzy wydania show przekroczyły poziom 2 mln widzów.

Nowy program Szymona Majewskiego oglądały głównie kobiety, osoby powyżej 30. roku życia, mieszkańcy miast oraz ludzie z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe przy „Szymonie na żywo” wyniosły 12,6 mln złotych. Z kolei emitowany rok wcześniej „Szymon Majewski Show” na reklamach zarobił 17,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

TVN na razie nie podaje informacji o przyszłości "Szymona na żywo". Najprawdopodobniej jednak program z powodu słabych wyników nie będzie już kontynuowany jesienią. Za jego produkcję wykonawczą odpowiadała firma Rochstar.


Pięć topowych odcinków

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
07-05-2012223431916,63%17,67%
16-04-2012213034315,44%18,20%
12-03-2012202790615,09%16,11%
28-05-2012188827613,83%17,65%
21-05-2012180446613,93%15,66%


 Oglądalność na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP2307048522,77%16,16%
Polsat299039822,17%28,14%
TVN-Szymon na żywo181837613,48%15,16%
TVP110228837,58%6,29%

 
Profil widowni

Profil widzaPolsatADH %AFF
PłećMężczyźni36,45%76
Kobiety63,55%122
Wiek 4-91,55%26
 10-152,58%39
16 - 192,71%50
20 - 244,29%56
25 - 298,29%93
30 - 3411,11%134
35 - 399,17%124
40 - 447,65%118
45 - 497,78%116
50 - 549,83%123
55 - 599,89%126
60+25,16%122
Wlk. miastaWieś26,77%68
< 50 tys.24,51%104
50-100 tys.9,47%114
100-200 tys.10,67%140
> 200 tys.28,57%134
ZawódTop management11,85%121
Pracownicy średniego szczebla21,42%138
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,72%105
Emeryci29,84%118
Inni17,18%56
WykształceniePodstawowe38,99%97
Średnie40,00%123
Wyższe16,88%116
Inne4,13%33

Dołącz do dyskusji: „Szymon na żywo” klapą TVN

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bond
Bo TVN nastawił się na tanią rozrywkę, w stacji nie ma KOMPLETNIE NIC dla myślących. Szmira, seriale klasy C i taka sama "rozrywka".
odpowiedź
User
justa
Nic dziwnego, że ludzie wybierali inne programy, bo oprócz gagów Billa nic nie było śmiesznego. Oglądałam odcinek z Anną Muchą, w którym Majewski pił wodę z jej buta. Porażka!! Kogo to ma śmieszyć? Gość powinien odpocząć...a raczej dać ludziom odpocząć od siebie.
odpowiedź
User
czekamy
Najśmieszniejsze jest to, że z takimi wynikami przejdzie do TVP…
odpowiedź