T-Mobile i Carrefour z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W marcu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot T-Mobile. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Carrefoura, BlackRedWhite i Rockwool.

km
km
Udostępnij artykuł:
T-Mobile i Carrefour z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

Marcowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera reklama "Hit od T-Mobile. Internet w najlepszej sieci!" z udziałem rozśpiewanych Kingi Preis i Tomasza Kota.

Na drugim i trzecim miejscu zestawienia znalazły się reklamy marki Carrefour, w których swoje rządy wprowadza Napoleon, zarządzając wyższość najniższych cen oraz zawsze najwyższą jakość. Kolejną pozycję zajęła reklama salonu meblowego BlackRedWhite obrazująca jak dzięki ciekawej ofercie sklepu można zrealizować marzenia o przytulnym i stylowym wnętrzu. Top 5 zamyka spot promujący wełnę odporną na ogień wykonaną przez Rockwool.

Hit od T-Mobile. Internet w najlepszej sieci! (Kinga Preis i Tomasz Kot)

Cesarz zarządza: wyższość najniższych cen

Cesarz zarządza: zawsze najwyższa jakość

1000 mebli i dodatków do 30% taniej oraz 30 rat 0% na cały asortyment!

Wełna skalna ROCKWOOL kontra miotacz ognia!

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska