SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile zapewnia klientów biznesowych - „masz to czarno na białym”

Pod hasłem „Firma bez limitów - masz to czarno na białym” ruszyła kampania T-Mobile skierowana do klientów biznesowych. Biorą w niej udział przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług operatora. Akcję przygotowały Bridge2Fun, LiquidThread, Agencja Warszawa,  ARC Worldwide oraz dom mediowy SMG.

Kampania „Firma bez limitów - masz to czarno na białym” promuje promuje pakiet dwóch usług: internetu do biura oraz nielimitowanych usług głosowych, SMS i MMS dla smartfonów z opłatą miesięczną 69 złotych netto.

Operator w ramach akcji zaprosił do udziału w klipie reklamowym kilkanaście osób prowadzących na co dzień własne firmy: Alicję Jagodzińską, założycielka kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Marcina Ludwinka, coacha i trenera biznesowego z Neoprodukt, Wiktora Borowskiego z palarni kawy Coffee Republic, Daniela Gąszewskiego oraz Kingę Gałuszkiewicz, producentów soków - Natura Cold Press, Różę Lewicką z Poczty Balonowej, Igora Konefała z parku trampolin -  Hangar 646, Annę Radgowską z firmy budowlanej JR-Sandbud oraz Paulę Ostalską założycielkę szkoły tańca I Love Dance Studio.

Spoty telewizyjne emitowane są w dwóch półminutowych wersjach.

 

Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun. Za działania w Internecie odpowiada LiquidThread, w mediach społecznościowych Agencja Warszawa, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom Mediavest Group (SMG).

Wymienione agencje odpowiadają również za przygotowanie wrześniowej kampanii T-Mobile „Teraz możesz”, promującą nielimitowany internet domowy oraz wakacyjnych akcji promocji oferty na kartę i bezpłatnego dostępu do Netflixa.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile zapewnia klientów biznesowych - „masz to czarno na białym”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JJ
Nigdy więcej tmobile. Ta sieć to padaka. Wciskają syf na umowy długoterminowe. Uciekać od tych korpodiabełków.
odpowiedź
User
Nina
Oni to się potrafią reklamować.
odpowiedź
User
Luiza
Moi, zdaniem to dobrze przeprowadzona kampania, którą mogą jedynie zrealizować najwięksi, tacy jak https://mediaprojectgroup.com/uslugi/ . Byle jaka firma, bez doświadczenia nie będzie w stanie wymyślić takiej kampanii i ją rozreklamować, chyba się ze mną zgadzacie? Prawda jest taka, że niewielu marketingowców zna się na swojej robocie.
odpowiedź