Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski śpiewają „Tamtą dziewczynę” w reklamach T-Mobile na Kartę (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile na Kartę. W nowych reklamach występują piosenkarka Sylwia Grzeszczak i prezenter Piotr Kędzierski. Akcję przygotowały i realizują firmy Bridge2Fun, Starcom, Liquid Thread, ARC Worldwide i Agencja Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski śpiewają „Tamtą dziewczynę” w reklamach T-Mobile na Kartę (wideo)

Kampania reklamowa podkreśla, że w T-Mobile na Kartę dostępne są nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych i rozmowy na numery stacjonarne. Ponadto 10 GB internetu na 30 dni kosztuje 25 zł (dla klientów przenoszących numer jest darmowy), a można też kupić dodatkowe pakiety: 1 GB za 5 zł, 3 GB za 9 zł i 5 GB za 12 zł.

Spot pokazuje, jak Piotr Kędzierski przed punktem sprzedaży T-Mobile mówi przez megafon przechodniom o tej ofercie. Jednym z nich okazuje się piosenkarka Sylwia Grzeszczak i razem śpiewają jej przebój „Tamta dziewczyna”, ze zmienionym tekstem promującym T-Mobile na Kartę.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-20-gb-internetu-gratis-reklamy-z-boguslawem-linda ##

Piotr Kędzierski pojawia się w reklamach T-Mobile od połowy ub.r. W wakacje razem z Agnieszką Szulim promował konkurs „T-Mobile Show”, pod koniec ub.r. wspólnie z Patricią Kazadi wystąpił w kampanii bożonarodzeniowej, a na początku br. reklamował ofertę wyprzedażową Smartfoneria.

 

Akcja reklamująca T-Mobile na Kartę zaczęła się 17 kwietnia, jest realizowana w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media), na outdoorze (także na nośnikach digital signage) oraz w salonach T-Mobile i innych punktach sprzedaży.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/superduet-w-t-mobile-cezary-kosinski-z-corka-reklama-t-mobile ##

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bridge2Fun, a materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide. Działania w internecie wspiera Liquid Thread, aktywności w social media realizuje Agencja Warszawa, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online