SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile: Nowy Mix z pakietem internetowym większym o 50 proc.

T-Mobile Polska wprowadził nową ofertę Mix, w której klienci mogą otrzymać dodatkowy bonus internetowy za wyrażenie kompletu zgód marketingowych oraz usługę Supernet Video, dzięki której można oglądać filmy, seriale, mecze czy klipy muzyczne bez zużywania pakietu danych.

Nowy Mix jest dostępny w czterech wariantach comiesięcznych doładowań od 30 do 50 zł. Klienci mogą przy tym wybierać spośród smartfonów od 1 zł, takich jak Samsung Galaxy J4+, LG K40 czy Nokia 4.2. Dla klientów poszukujących oferty z klasycznym telefonem przygotowano najtańszy wariant za 20 zł.

Bez względu na wysokość miesięcznego doładowania, klienci korzystają z nielimitowanych rozmów w T-Mobile i Heyah oraz nielimitowanych SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci. Liczba dostępnych darmowych minut do wszystkich sieci to – w zależności od wybranego wariantu – 200, 400 lub 600 minut.

Pakiet internetowy obejmuje odpowiednio 2, 4 i 6 GB, a w przypadku wyrażenia zgód marketingowych jest on powiększany o 50% na cały okres obowiązywania umowy. Usługa Supernet Video bez limitu danych jest dostępna dla klientów, którzy wybiorą opcję 50-złotowych doładowań. W pozostałych przypadkach koszt usługi wynosi 5 zł miesięcznie za Supernet Video DVD lub 15 zł miesięcznie za Supernet Video HD. W ramach Supernet Video dostępne są m.in. serwisy YouTube, Netflix, Vod.pl, Player, TVP Sport HD i WP Pilot.

Nowy Mix w T-Mobile to także elastyczna umowa (im częstsze uzupełnianie konta, tym krótszy jej okres) oraz różne sposoby doładowania konta, m.in. kuponem, w bankomacie, przelewem bankowym, z telefonu na abonament lub przez stronę doladowania.t-mobile.pl.

W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska zanotował spadek wpływów o 4,7 proc. do 1,496 mld zł oraz wzrost skorygowanego zysku EBITDA o 0,5 proc. do 398 mln zł. Na koniec marca telekom miał 10,82 mln klientów, o 314 tys. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile: Nowy Mix z pakietem internetowym większym o 50 proc.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mobilekT
Mam w T-Mobile starą umowę zakończoną kilka lat temu. Cuda robią żebym zmienił na inną :) "Promocje" oferują fantastyczne. Ale ja czytam też to, co jest małym drukiem :) :) :)
0 0
odpowiedź
User
krater
żeby tak ciągle były tego typu promki, transfer za wyrażenie zgody marketingowej to przeciez zaden wysiłek
0 0
odpowiedź