T-Mobile Polska rezygnuje ze sponsorowania wrocławskiego festiwalu Nowe Horyzonty. „Skupimy się na obszarach związanych z muzyką”

Firma T-Mobile podjęła decyzję o zaprzestaniu sponsorowania międzynarodowego festiwalu filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty. Potwierdzając to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile wskazuje na nowe kierunki aktywności wybrane przez operatora. - W kolejnych latach nasze działania skupią się na obszarach związanych z muzyką, w tym rozwój platformy Electronic Beats oraz e-sporcie, w czym widzimy ogromny potencjał - wyjaśnia Rybak-Dowżyk.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Festiwal T‑Mobile Nowe Horyzonty organizowany corocznie we Wrocławiu został stworzony z myślą o przedstawieniu szerszej publiczności filmów artystycznych, przekraczających granice kina konwencjonalnego. Na festiwalu mają miejsce liczne retrospektywy twórczości mistrzów kina i przeglądy klasycznych kinematografii światowych.

Przez ostatnich 15 lat sponsorem Nowych Horyzontów był operator T-Mobile Polska. Teraz w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl firma potwierdziła, że tegoroczna edycja festiwalu była ostatnią wspieraną finansowo przez telekom.

Sponsoring Nowych Horyzontów przez T-Mobile Polska był przykładem jednej z najdłużej trwających na polskim rynku kooperacji pomiędzy komercyjną marką a cyklicznym wydarzeniem kulturalnym. Wyjaśniając powody decyzji o końcu współpracy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska wskazuje na nowe kierunki aktywności marketingowej wyznaczone przez operatora.

- To nie była prosta decyzja bo jesteśmy związani z tym wyjątkowym wydarzeniem prawie od początku jego istnienia - przypomina Małgorzata Rybak-Dowżyk. - Tworzyliśmy go razem z organizatorami. Od lat zamienialiśmy wrocławski rynek w T-Mobile’owe miasteczko dla fanów ambitnego kina. To był dla nas zaszczyt i przyjemność być częścią tego wydarzenia. Pozostaje nam podziękować za 15 wspaniałych lat i życzyć dalszych sukcesów organizatorom. W kolejnych latach nasze działania skupią się na obszarach związanych z muzyką, w tym rozwój platformy Electronic Beats oraz e-sporcie, w czym widzimy ogromny potencjał. Będziemy też kontynuować działania prospołeczne, w tym projekt T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Będą to widoczne i silne projekty marketingowe, a nie wyłącznie działania sponsoringowe. Chcemy je połączyć z naszymi aktywnościami, produktami i dotrzeć z nimi do świadomości jak największej liczby osób - zapowiada szefowa komunikacji T-Mobile Polska.

Operator nie ujawnia ile rocznie przeznaczał na wspieranie Nowych Horyzontów, w mediach pojawiła się kwota ok. 2 mln zł.

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, organizator festiwalu zapowiedział poszukiwanie kolejnego partnera i sponsora tytularnego, poinformował też że przyszłoroczna edycja wydarzenia została zaplanowana od 26 lipca do 5 sierpnia 2018 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"