SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

T-Mobile Polska rezygnuje ze sponsorowania wrocławskiego festiwalu Nowe Horyzonty. „Skupimy się na obszarach związanych z muzyką”

Firma T-Mobile podjęła decyzję o zaprzestaniu sponsorowania międzynarodowego festiwalu filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty. Potwierdzając to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile wskazuje na nowe kierunki aktywności wybrane przez operatora. - W kolejnych latach nasze działania skupią się na obszarach związanych z muzyką, w tym rozwój platformy Electronic Beats oraz e-sporcie, w czym widzimy ogromny potencjał - wyjaśnia Rybak-Dowżyk.

Article

Festiwal T‑Mobile Nowe Horyzonty organizowany corocznie we Wrocławiu został stworzony z myślą o przedstawieniu szerszej publiczności filmów artystycznych, przekraczających granice kina konwencjonalnego. Na festiwalu mają miejsce liczne retrospektywy twórczości mistrzów kina i przeglądy klasycznych kinematografii światowych.

Przez ostatnich 15 lat sponsorem Nowych Horyzontów był operator T-Mobile Polska. Teraz w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl firma potwierdziła, że tegoroczna edycja festiwalu była ostatnią wspieraną finansowo przez telekom.

Sponsoring Nowych Horyzontów przez T-Mobile Polska był przykładem jednej z najdłużej trwających na polskim rynku kooperacji pomiędzy komercyjną marką a cyklicznym wydarzeniem kulturalnym. Wyjaśniając powody decyzji o końcu współpracy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska wskazuje na nowe kierunki aktywności marketingowej wyznaczone przez operatora.

- To nie była prosta decyzja bo jesteśmy związani z tym wyjątkowym wydarzeniem prawie od początku jego istnienia - przypomina Małgorzata Rybak-Dowżyk. - Tworzyliśmy go razem z organizatorami. Od lat zamienialiśmy wrocławski rynek w T-Mobile’owe miasteczko dla fanów ambitnego kina. To był dla nas zaszczyt i przyjemność być częścią tego wydarzenia. Pozostaje nam podziękować za 15 wspaniałych lat i życzyć dalszych sukcesów organizatorom. W kolejnych latach nasze działania skupią się na obszarach związanych z muzyką, w tym rozwój platformy Electronic Beats oraz e-sporcie, w czym widzimy ogromny potencjał. Będziemy też kontynuować działania prospołeczne, w tym projekt T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Będą to widoczne i silne projekty marketingowe, a nie wyłącznie działania sponsoringowe. Chcemy je połączyć z naszymi aktywnościami, produktami i dotrzeć z nimi do świadomości jak największej liczby osób - zapowiada szefowa komunikacji T-Mobile Polska.

Operator nie ujawnia ile rocznie przeznaczał na wspieranie Nowych Horyzontów, w mediach pojawiła się kwota ok. 2 mln zł.

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, organizator festiwalu zapowiedział poszukiwanie kolejnego partnera i sponsora tytularnego, poinformował też że przyszłoroczna edycja wydarzenia została zaplanowana od 26 lipca do 5 sierpnia 2018 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska rezygnuje ze sponsorowania wrocławskiego festiwalu Nowe Horyzonty. „Skupimy się na obszarach związanych z muzyką”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fred
Sponsorujcie disco-polo, albo zróbcie festiwal muzyki weselnej a najlepiej festiwal piosenki patriotyczno -religijnej to i władza i suweren narodowiec będzie zadowolony.
8 6
odpowiedź
User
ENH
Jak już coś to nie przez ostatnie 15 lat, ale 6. Wcześniej sponsorem była Era.
5 1
odpowiedź
User
B
Wyjaśniając powody decyzji o końcu współpracy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska wskazuje na nowe kierunki aktywności marketingowej wyznaczone przez operatora.

Piękne zdanie, zupełnie zero treści : D
1 0
odpowiedź
User
nick
szkoda, przecuez electronic beats byli obecni w klubie festiwalowym w "Arsenalu", więc pewnie Niemcy sknerzą jak zawsze.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing