T-Mobile wprowadza nowe taryfy Jump! z ofertą rodzinną

Od 2 marca br. T-Mobile Polska wprowadza nową ofertę abonamentową, w ramach której będzie można m.in. dokupić do czterech dodatkowych kontraktów z kartą SIM za 30 zł każdy. Zwiększone zostaną też pakiety danych.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach nowej oferty post-paid T-Mobile, przenosząc numer do tego operatora i wybierając abonament od 49,99 zł, można dokupić kolejny na tych samych warunkach. Drugi i kolejne kontrakty klient otrzyma za 30 zł miesięcznie.

Do taryfy Comfort, Relax i Max można dokupić do 4 dodatkowych takich samych kontraktów lub łączyć je z ofertą telefonii stacjonarnej w cenie 9,99 zł w propozycji SIM Only. Do zestawu klient może również dołączyć rodzinną ofertę internetową z routerem Wi-Fi i 25 GB danych miesięcznie za 29,99 zł.

Ponadto wybrane warianty abonamentowe zostały wyposażone w większe niż dotychczas pakiety danych. Klient ma także możliwość zwiększenia pakietu danych zgodnie z potrzebami.

grafika

W taryfie Relax za 59,99 zł T-Mobile oferuje nielimitowane połączenia na telefony komórkowe i stacjonarne w Polsce, nielimitowane SMS-y i MMS-y, a także pakiet internetowy wynoszący 3 GB, usługę NaviExpert oraz pakiet Kids w serwisie player na cały okres trwania umowy.

Nowe taryfy dostępne są również w ofercie ze smartfonami takimi jak Samsung Galaxy S5, HTC One czy Sony Xperia Z3. Telefony obsługujące technologię LTE w T-Mobile można nabyć od 9 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?