Liczba klientów T-Mobile Polska na koniec września była o wyższa 0,3 proc. niż kwartał wcześniej i o 0,4 proc. niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 50-60 tys. użytkowników. Zarówno w skali kwartału, jak i roku ubyło klientów ofert abonamentowych, a przybyło tych korzystających z usług prepaidowych.
Operator podkreśla pozytywny wpływ, jaki na jego wyniki miały taryfy Jump z internetem LTE, wprowadzone do sprzedaży w czerwcu br. (więcej na ten temat). Dzięki nim liczba klientów przenoszących numer do T-Mobile z konkurencyjnych sieci w III kwartale wzrosła o około 45 proc. w skali roku, a wskaźnik rezygnacji dla klientów abonamentowych zmalał o 0,1 pkt proc., do 1 proc. (dla całej bazy klientów wynosił 2,2 proc., o 0,4 pkt proc. mniej niż przed rokiem).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zacharias-piperidis-prezesem-t-mobile-polska-odchodza-rakowski-i-bors ##

Wpływy T-Mobile Polska w III kwartale br. wyniosły 1,62 mld zł, o 2,7 proc. mniej niż rok wcześniej i o 6,4 proc. więcej niż kwartał wcześniej. Zysk operacyjny EBITDA osiągnął wartość 624 mln zł, o 1 proc. więcej w skali roku i 5,9 proc. więcej w skali kwartału, natomiast marża EBITDA wyniosła 38,5 proc., o 1,4 pkt proc. więcej niż przed rokiem i 0,2 pkt proc. mniej niż kwartał wcześniej











