SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów

Firma T-Mobile Polska zapowiedziała, że zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z nowymi propozycjami w ofercie dla stałych abonentów.

24 października br. T-Mobile Polska wprowadził nowe standardy obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach nowego podejścia firma zobowiązała się, że będzie priorytetowo podchodzić do obsługi przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanym stanowiskom dla firm w punktach sprzedaży, 9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie, a także, że doceni staż w sieci, proponując stałym klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.

W ramach oferty „Stali mają lepie” klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści: 2 x więcej internetu, nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360 w ofercie mobilnego internetu LTE przez cały czas trwania umowy lub do 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.

T-Mobile podkreśla, że zaplanowane zmiany w działalności bazują na wynikach przeprowadzonej przez operatora analizy rynku telefonii komórkowej oraz badaniach dotyczących oczekiwań klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne.

- Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych - stwierdził Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.

Deklaracja Sawickiego o nowym standardzie obsługi klientów biznesowych i zapowiedź dalszych zmian ukazała się w ostatnich dniach jako reklama w wybranych tytułach prasowych.

Adam Sawicki jest prezesem T-Mobile Polska od czerwca br., przeszedł z Netii. W lipcu na stanowisku dyrektora departamentu komunikacji rynkowej Pawła Szarkowskiego zastąpiła Katarzyna Grzywaczewska, a od grudnia członkiem zarządu i dyrektorem ds. rynku prywatnego w firmie będzie Elżbieta Wójcik, poprzednio pracująca w Avivie.

W pierwszej połowie br. T-Mobile Polska zanotował 3,176 mld zł wpływów, na koniec tego okresu miał 15,827 mln klientów, w tym 6,708 mln abonamentowych i 9,118 mln korzystających z taryf pre-paid (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zmech11
W Erze kiedyś już to było. Oddzielne stanowiska obsługi , bezpłatna infolinia, stali mają lepiej...
odpowiedź
User
cichy
po 10 latach przenosze dwa numery do konkurencji , to co mi proponuje T-MOBILE na przedłużenie umowy to kpina .
odpowiedź
User
Henryk
Ze wszystkich operatorów w Polsce T-Mobile straciło najwięcej przez ostatnie trzy kwartały, więc wymyślają jakieś pseudo-pomysły jak tę lawinę zatrzymać. Jestem ich klientem od ponad trzech lat i od trzech lat odnotowuje te same dziadowskie problemy począwszy od błędów (z ich strony) przy zamawianiu nowej usługi, wiecznych problemów z działaniem iBOA, wolnym lub całkowitym brakiem internetu w roamingu, totalnie niekompetentnych konsultantów na infolinii i w salonach, a nawet wśród ludzi najbardziej zaawansowanych technicznie z działu utrzymania sieci. Ich mail boa@t-mobile... to po prostu żenada, oprócz automatycznej odpowiedzi, że mail został zarejestrowany, czeka się od dwóch do czterech tygodni na jakąkolwiek odpowiedź. Jeśli problem jest błahy, to odpowiedź jest w ciągu 2 tygodni, jeśli bardziej skomplikowany to po miesiącu, a i raz się zdarzyło otrzymać odpowiedź po ponad miesiącu. Nie wiem za co pieniądze biorą wice-prezesi tej firmy skoro kompletnie nie panują nad podległymi sobie działami. Współpracuję z różnymi największymi telekomami na świecie, znam ich struktury od kuchni, ale takiego bajzlu jaki obserwuję w T-Mobile Polska to nawet TRUE w Tajlandii nie ma.
odpowiedź