T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów

Firma T-Mobile Polska zapowiedziała, że zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z nowymi propozycjami w ofercie dla stałych abonentów.

km
km
Udostępnij artykuł:

24 października br. T-Mobile Polska wprowadził nowe standardy obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach nowego podejścia firma zobowiązała się, że będzie priorytetowo podchodzić do obsługi przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanym stanowiskom dla firm w punktach sprzedaży, 9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie, a także, że doceni staż w sieci, proponując stałym klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.

W ramach oferty „Stali mają lepie” klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści: 2 x więcej internetu, nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360 w ofercie mobilnego internetu LTE przez cały czas trwania umowy lub do 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.

T-Mobile podkreśla, że zaplanowane zmiany w działalności bazują na wynikach przeprowadzonej przez operatora analizy rynku telefonii komórkowej oraz badaniach dotyczących oczekiwań klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne.

- Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych - stwierdził Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.

Deklaracja Sawickiego o nowym standardzie obsługi klientów biznesowych i zapowiedź dalszych zmian ukazała się w ostatnich dniach jako reklama w wybranych tytułach prasowych.

grafika

Adam Sawicki jest prezesem T-Mobile Polska od czerwca br., przeszedł z Netii. W lipcu na stanowisku dyrektora departamentu komunikacji rynkowej Pawła Szarkowskiego zastąpiła Katarzyna Grzywaczewska, a od grudnia członkiem zarządu i dyrektorem ds. rynku prywatnego w firmie będzie Elżbieta Wójcik, poprzednio pracująca w Avivie.

W pierwszej połowie br. T-Mobile Polska zanotował 3,176 mld zł wpływów, na koniec tego okresu miał 15,827 mln klientów, w tym 6,708 mln abonamentowych i 9,118 mln korzystających z taryf pre-paid (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące