SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tablica.pl najczęściej oglądanym spotem, Kinder Niespodzianka na czele kanałów (TOP marek i reklam na YouTube w 2013 r.)

W 2013 roku najchętniej oglądaną polską reklamą na YouTube był spot Tablica.pl z piratem sprzedającym lampę. Ogółem najwięcej odsłon zgromadziły filmiki na kanale Kinder Niespodzianka.

Zdecydowanym zwycięzcą wśród polskich kanałów firm i marek na YouTube w 2013 był kanał Kinder Niespodzianka, na którym umieszczane są bajki dla dzieci. Opublikowane na nim filmiki zanotowały blisko 11 milionów odsłon przy wzroście liczby subskrybentów o 3,5 tys. - wynika z raportu IRCenter przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Wśród kanałów pełniących funkcje typowo reklamowe najpopularniejsze były te marek telekomunikacyjnych: Serca i Rozumy, Play, Orange i Plusa, a ponadto Samsunga oraz Nivei. W zestawieniu znalazły się też dwie marki, które swoje wysokie pozycje zawdzięczają udanym kampaniom reklamowym - Dove za sprawą reklam „Dove Beauty Sketches” (przeczytaj więcej i obejrzyj ją) oraz „Nieśmiała kamera” (obejrzyj ją) oraz eurobank od prowadzący w ciągu ostatnich miesięcy kampanię „Taksówką do marzeń".

>>> Evian, Dove i Internet Explorer z najpopularniejszymi reklamami 2013 roku na YouTube (wideo)

W segmencie e-commerce zdecydowanym liderem została Tablica.pl, a w branży ubezpieczeń największą popularnością cieszył się kanał Grupy PZU za sprawą spotu „Nawet najlepsi zrobią wszystko, żeby pracować w PZU” (przeczytaj więcej i obejrzyj go). Wśród produktów dla młodych rodziców wyróżnia się kanał Nestle - Zdrowy Start w przyszłość, będący uzupełnieniem dla profilu marki na Facebooku. W segmencie produktów spożywczych wysoką pozycję utrzymują kanały marek Knorr i Kasia.

W zestawieniu TOP50 najpopularniejszych polskich kanałów marek na YouTube w 2013 znalazły się również nowo założone kanały: NJU Mobile, Reserved TV oraz Nestle CPW. Największy przyrost nowych subskrybentów zanotowały kanały skierowane do graczy: Electronic Arts i Playstation Polska, a ponadto NJU Mobile.

LP

KANAŁ

WYŚWIETLENIA W 2013

DYNAMIKA 2013

SUBSKRYBENCI W 2013

1.

Kinder Niespodzianka

10 994 830

43,1%

3 528

2.

Serce i Rozum

7 913 270

30,6%

3 567

3.

Play Mobile TV

7 293 661

56,7%

4 564

4.

Lidl Polska

7 226 039

82,8%

1 003

5.

Samsung Polska

7 096 692

40,9%

3 316

6.

Nivea Polska

6 711 628

63,0%

3 698

7.

Bank Millenium

6 104 109

86,9%

1 305

8.

Orange Polska

5 509 936

53,8%

1 772

9.

Plus GSM

5 299 154

51,4%

8 049

10.

Klub Dove

5 029 150

80,7%

513

11.

Tablica.pl

4 635 104

96,0%

113

12.

Electronic Arts Polska

4 235 892

15,5%

8 273

13.

Eurobank

3 869 106

70,4%

403

14.

Grupa PZU

3 604 115

78,6%

135

15.

T-Mobile Trendy

3 583 741

38,5%

1 634

16.

Škoda Auto Polska

3 191 408

46,6%

737

17.

Nestle. Zdrowy Start

3 143 959

75,7%

77

18.

Vectra

3 103 148

63,3%

59

19.

Knorr. Co dziś na obiad?

3 075 105

34,6%

4 122

20.

Nju Mobile

2 667 506

100,0%

5 317

21.

USP Zdrowie

2 533 961

99,7%

20

22.

Tesco Polska

2 507 544

47,0%

746

23.

Leroy Merlin Polska

2 301 169

22,6%

3 094

24.

Winiary. Szkoła gotowania

2 191 292

43,6%

401

25.

Electronic Arts Sports

2 138 713

50,1%

4 084

26.

Nivea for Men

2 118 069

59,9%

3 641

27.

PKO BP

2 105 649

55,4%

223

28.

ING Bank Śląski

2 064 077

23,7%

274

29.

Kasia. Moje Ciasto

1 854 244

29,3%

3 175

30.

Reserved TV

1 791 253

100,0%

578

31.

Microsoft PL

1 789 727

56,8%

87

32.

Cenega Polska

1 697 127

58,6%

2 245

33.

Vichy Polska

1 666 727

94,4%

66

34.

Tymbark TV

1 655 723

87,4%

1 395

35.

Play Station Polska

1 651 440

57,0%

6 993

36.

Mercedes Benz Polska

1 618 073

44,4%

198

37.

Tiger Power

1 499 920

88,3%

531

38.

T-Mobile

1 404 955

35,3%

323

39.

Gillette Polska

1 383 682

42,5%

63

40.

Tic Tac. Świeżość w dwóch słowach

1 221 416

27,8%

84

41.

Netia. Wolność Wyboru

1 215 311

36,3%

106

42.

Nestle CPW Poland

1 136 719

100,0%

40

43.

Getin TV

1 105 858

97,4%

122

44.

Beko Polska

1 100 381

36,2%

300

45.

Philips Polska

1 055 628

49,6%

108

46.

USP Ibuprom

1 013 064

75,2%

13

47.

Open Finance TV

972 283

95,3%

25

48.

Sony Polska

944 905

56,4%

1 038

49.

L`oreal Paris Polska

936 380

23,8%

335

50.

UPC Polska

922 181

48,8%

111

Na kolejnej podstronie ranking najpopularniejszych reklam

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Tablica.pl najczęściej oglądanym spotem, Kinder Niespodzianka na czele kanałów (TOP marek i reklam na YouTube w 2013 r.)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl