"Tak, jak lubię" w kampanii parku handlowego Matarnia

Na początku października br. pod hasłem "Tak, jak lubię" rozpocznie się kampania reklamowa parku handlowego Matarnia.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii na billboardach, w reklamach prasowych i internetowych, pojawią się zdjęcia Anity Mazurkiewicz, klientki parku handlowego Matarnia. Została ona wyłoniona w drugiej edycji organizowanego na Facebooku konkursu "Pokaż swój styl". Laureatka wzięła udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, w strojach przygotowanych przez Dorotę Florek, stylistkę gdańskiego centrum.

grafika

Akcja pod hasłem "Tak, jak lubię" będzie promować jesienne kolekcje dostępne w parku handlowym Matarnia.

grafika
grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące