WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

"Tak, jak lubię" w kampanii parku handlowego Matarnia

2013-09-24 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Na początku października br. pod hasłem "Tak, jak lubię" rozpocznie się kampania reklamowa parku handlowego Matarnia.

W ramach kampanii na billboardach, w reklamach prasowych i internetowych, pojawią się zdjęcia Anity Mazurkiewicz, klientki parku handlowego Matarnia. Została ona wyłoniona w drugiej edycji organizowanego na Facebooku konkursu "Pokaż swój styl". Laureatka wzięła udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, w strojach przygotowanych przez Dorotę Florek, stylistkę gdańskiego centrum.

Akcja pod hasłem "Tak, jak lubię" będzie promować jesienne kolekcje dostępne w parku handlowym Matarnia.

Autor: km

Wiecej informacji: Matarnia

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia