SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

"Tak, jak lubię" w kampanii parku handlowego Matarnia

Na początku października br. pod hasłem "Tak, jak lubię" rozpocznie się kampania reklamowa parku handlowego Matarnia.

W ramach kampanii na billboardach, w reklamach prasowych i internetowych, pojawią się zdjęcia Anity Mazurkiewicz, klientki parku handlowego Matarnia. Została ona wyłoniona w drugiej edycji organizowanego na Facebooku konkursu "Pokaż swój styl". Laureatka wzięła udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, w strojach przygotowanych przez Dorotę Florek, stylistkę gdańskiego centrum.

Akcja pod hasłem "Tak, jak lubię" będzie promować jesienne kolekcje dostępne w parku handlowym Matarnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Tak, jak lubię" w kampanii parku handlowego Matarnia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuba
psześliczna dziewczyna
1 0
odpowiedź
User
dobry copy
tam nie powinno być przecinka
0 0
odpowiedź
User
Majlowe
No wspaniałe efekty naprawdę :) Ciekawa jestem czy teraz po aktualnym konkursie matarni też możemy się spodziewać takich rewelacji, w sumie - może być nawet ciekawie, bo z dziećmi zawsze jest ciekawiej :P
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing