SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Tak, słucham” - prezenterzy w reklamach Radia ZET (wideo)

Pod hasłem „Tak, słucham” startuje kampania reklamowa Radia ZET. Akcję Eurozet przygotował wspólnie z agencją Brain i domem mediowy ZenithOptimedia Group.

„Tak, słucham” - prezenterzy w reklamach Radia ZET (wideo)

W nowej kampanii Radia ZET występują prowadzący porannego pasma „Dzień Dobry Bardzo”: Marek Starybrat, Marzena Chełminiak i Marcin Sońta. W poszczególnych reklamach odwiedzają różnych słuchaczy w codziennych sytuacjach. Ma to pokazywać, jak blisko Radio ZET jest swoich odbiorców.

>>> Najgorszy w historii wynik Radia ZET - raport portalu Wirtualnemedia.pl

 

„Radio jest medium najbliższym człowiekowi. Kampania podkreśla tę cechę. Pokazujemy, że Radio ZET rozumie swojego słuchacza i towarzyszy mu nieustannie. Radio ZET słucha i rozmawia z nim. Jest wszędzie, dosłownie na wyciągnięcie ręki. Dlatego w reklamach pojawiają się nasi „porankowcy”, którzy codziennie są obecni w milionach polskich domów” - mówi Rafał Olejniczak, redaktor naczelny Radia ZET.

Reklamy będą emitowane m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, która rozpoczyna tym samym zaplanowaną do końca br. współpracę z Radiem ZET (więcej na ten temat), natomiast planowaniem i zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. Eurozet nie ujawnia, jak długo potrwa ta akcja.


 
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tak, słucham” - prezenterzy w reklamach Radia ZET (wideo)

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eylafon
Z A J E B I S T E
0 0
odpowiedź
User
tr
Bo tzw. "ludzie z dupy" już się kończą na szczęście, nie będzie komu dawać się ogłupiać tej tandetnej playliście 100 utworów na okrągło.
Dziękuję, nie jara mnie słuchanie codziennie "Simply the best"...
0 0
odpowiedź
User
ekspert
hasło "Tak, słucham" ma pomóc w badaniu Radio Track, aby nabrać ankieterów z SMG/KRC przeprowadzających to badanie ;)
0 0
odpowiedź
User
Szkoda Radia Zet z takimi słabymi reklamami
Bardzo słabe. Radio Zet nie reklamowało sie bardzo długo. W końcu reklama w momencie najgorszych w historii wyników Radia Zet powinna być majstersztykiem. Widać że pomysł,że podprogowo będziemy oddziaływali na badania słuchalności zdominował myślenie koncepcyjne jak wyprowadzić Radio Zet na prostą. Moim zdaniem wyrzucone pieniądze.
0 0
odpowiedź
User
'Radio Zet Nie słucham!'
Zastanawiam się,czy kierownictwo Radia Zet opłaca RMF? Bo podejmują takie decyzje jakby za wszelką cenę próbowali osłabiać Radio Zet a wzmacniać RMF.
Najpierw było "Czujesz i wiesz',potem jeszcze lepsze 'Tematy te ma Zet'. Ale teraz przebili wszystkich: 'Tak słucham'. A pomyśleć że kiedyś wszyscy patrzyliśmy na to co zrobi Radio Zet,bo to wyznaczało trendy.
Jak widać z ostatnich badań słuchalności hasło powinno brzmieć: 'Radio Zet, Nie,nie słucham'
0 0
odpowiedź
User
sulik
oj słabe,słabe, jak na radio które nie miało rok kampanii to bardzo słabe
0 0
odpowiedź
User
dd
nie lubię starybrata - gwiazdeczka
0 0
odpowiedź
User
Miki
Czy to nie pomysl z reklamy telewizyjnej RMFu aby "odwiedzac" sluchaczy radia w ich codziennych czynnosciach?!?
Chyba kreatywni w zetce zaczynaja od pomyslu rmf (bo jest najlpeszy) i zmieniaja go odrobine aby nie byl gorszy, tylko ze wychodzi to co wychodzi... Zerzniety ograny pomysl :/
0 0
odpowiedź
User
d1
Zajebista reklama, wreszcie bez nadęcia i tego całego bizancjum w stylu madonny itp... Moim zdaniem najlepsza reklam a Zety w historii i liner... cóż - świetny...
Wreszcie ktoś trafił w dychę... prosto i na temat.

pozdr
0 0
odpowiedź
User
HEART RADIO
podobne: http://www.youtube.com/watch?v=h-i-eb3OSgU
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing