SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Taniec z Gwiazdami 2” hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł.

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 5 września do 14 listopada br. Średnia oglądalność drugiej edycji show wyniosła 3,66 mln widzów, co przełożyło się na 24,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 18,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził finałowy odcinek drugiej edycji tego widowiska, który w zeszły piątek obejrzało 4,53 mln widzów. Należy dodać, że tuż przed show Polsat pokazywał eliminacyjny mecz do Euro 2015 Gruzja-Polska, który przyciągnął uwagę 4,91 mln widzów (zobacz te dane).

Trzy topowe odcinki „Tańca z Gwiazdami”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Stacja

AMR

SHR %

14-11-2014

4 533 381

27,80%

07-11-2014

3 980 107

25,12%

03-10-2014

3 836 941

25,19%


Dla porównania, czwartą odsłonę talent-show „Tylko taniec. Got to dance”, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,26 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,24 proc. oraz 14,97 proc. udziału (więcej na ten temat).

Natomiast pokazywana wiosną br. pierwsza odsłona „Tańca” w Polsacie gromadziła nieco mniej widzów niż druga edycja, bo miała średnio 3,59 mln oglądających, co przełożyło się na 23,80 proc. udziału w grupie 4+ i 18,79 proc. w grupie 16-49. (dowiedz się więcej).

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu 12,48 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmowała TVP2 („O mnie się nie martw”, „SuperSTARcie” i programy kabaretowe; 9,10 proc.), a czwarte -  TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Boski Valentino”, „Tajemnice hotelu Adlon”, „Rolnik szuka żony” i filmy; 8,84 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a Polsat zajął drugie miejsce.

Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Taniec z Gwiazdami

3 662 488

24,07%

18,39%

TVN

1 899 020

12,48%

19,09%

TVP2

1 384 909

9,10%

8,42%

TVP1

1 344 806

8,84%

6,84%


Wpływy reklamowe z 11 odcinków tanecznego widowiska wyniosły 36,90 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam przyniosła 30,25 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwyciężczynią drugiej serii „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie została aktorka Agnieszka Sienkiewicz, która tańczyła w parze ze Stefano Terrazzino.

Podczas finału drugiej edycji show poinformowano, iż Polsat zamierza wiosną 2015 roku pokazać trzeci sezon widowiska (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami 2” hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Szefostwo TVN tak sobie pluje w brodę, ze w akcie desperacji reanimuje You can dance. Spokojnie, przynajmniej w kategori garkuchni nadal jesteście programowo najlepsi!
odpowiedź
User
Marlena
Ciekawe, czy z TVN-u już wyrzucili odpowiedzialnego za decyzję o pożegnaniu się z Tańcem....? Oczywiście zakładając że nie był to wielki Miszczak!
odpowiedź
User
abc
Miszczaku, i jak chcesz poderwać Terentiew skoro wszystkie słupki ci opadają?
odpowiedź