„Taniec z Gwiazdami 2” hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 5 września do 14 listopada br. Średnia oglądalność drugiej edycji show wyniosła 3,66 mln widzów, co przełożyło się na 24,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 18,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził finałowy odcinek drugiej edycji tego widowiska, który w zeszły piątek obejrzało 4,53 mln widzów. Należy dodać, że tuż przed show Polsat pokazywał eliminacyjny mecz do Euro 2015 Gruzja-Polska, który przyciągnął uwagę 4,91 mln widzów (zobacz te dane).

Trzy topowe odcinki „Tańca z Gwiazdami”

Dla porównania, czwartą odsłonę talent-show „Tylko taniec. Got to dance”, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,26 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,24 proc. oraz 14,97 proc. udziału (więcej na ten temat).

Natomiast pokazywana wiosną br. pierwsza odsłona „Tańca” w Polsacie gromadziła nieco mniej widzów niż druga edycja, bo miała średnio 3,59 mln oglądających, co przełożyło się na 23,80 proc. udziału w grupie 4+ i 18,79 proc. w grupie 16-49. (dowiedz się więcej).

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu 12,48 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmowała TVP2 („O mnie się nie martw”, „SuperSTARcie” i programy kabaretowe; 9,10 proc.), a czwarte -  TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Boski Valentino”, „Tajemnice hotelu Adlon”, „Rolnik szuka żony” i filmy; 8,84 proc.).Natomiast w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a Polsat zajął drugie miejsce.

Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji

Wpływy reklamowe z 11 odcinków tanecznego widowiska wyniosły 36,90 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam przyniosła 30,25 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwyciężczynią drugiej serii „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie została aktorka Agnieszka Sienkiewicz, która tańczyła w parze ze Stefano Terrazzino.

Podczas finału drugiej edycji show poinformowano, iż Polsat zamierza wiosną 2015 roku pokazać trzeci sezon widowiska (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+