„Taniec z gwiazdami” nadal hitem; zyskał 400 tys. widzów

Jedenasta edycja „Tańca z gwiazdami” ma po trzech odcinkach wyższą widownię niż emitowana rok temu dziewiąta odsłona show i zdecydowanie wygrywa z konkurencją.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Trzy pierwsze wydania najnowszej edycji tanecznego widowiska TVN-u przyciągnęły przed ekrany średnio 4,62 mln osób, a średni udział stacji w czasie emisji programu wyniósł 28,11 proc. w grupie 4+ i 25,41 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB NMR dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Nadawana w analogicznym okresie ub.r. dziewiąta seria "Tańca z gwiazdami" po trzech odcinkach cieszyła się mniejszą oglądalnością. Miała bowiem 4,22 mln widzów, a udział kanału wynosił wtedy odpowiednio 24,49 proc. i 23,39 proc.

Rok temu TVN, w paśmie emisji show (niedziele 20.00), zajmował drugie miejsce, bo TVP 1 nadawała wtedy m.in. hitowe „Ranczo”. Teraz stacja znów jest liderem, a Jedynka pokazująca w tym czasie „Sport”, „Pogodę”, seriale „Blondynka” (zastąpiła „Ranczo”) i „Mała Moskwa” oraz filmy ma 21,79 proc. udziału. Na dalszych pozycjach plasują się: Dwójka („Kabaretowy Klub Dwójki”, filmy;15,55 proc.) i Polsat („Skazany na śmierć”, „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, „Kości”; 12,86 proc.).

Z analizy profilu widowni show wynika, że "Taniec z gwiazdami" oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 30-39 lat i powyżej pięćdziesiątki oraz mieszkańcy miast.

Oglądalność jedenastej edycji "Tańca z gwiazdami" odcinek po odcinku

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu

Profil widowni show 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Operatorzy IPTV dodają nowe kanały pokazujące na żywo polskie kurorty i miasta

Operatorzy IPTV dodają nowe kanały pokazujące na żywo polskie kurorty i miasta

PR Calling z własną marką Nagrywki

PR Calling z własną marką Nagrywki

Instagram uruchamia Reels na telewizorach. Nowa aplikacja na Amazon Fire TV

Instagram uruchamia Reels na telewizorach. Nowa aplikacja na Amazon Fire TV

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?