“Taniec z Gwiazdami” najpopularniejszym show tygodnia

Pierwszy odcinek drugiej edycji show Polsatu “Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” miał najwięcej widzów spośród wszystkich wieczornych programów rozrywkowych nowej jesiennej ramówki. W grupie komercyjnej najlepszy wynik osiągnął “MasterChef” TVN.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Otwarcie nowej edycji “Tańca z Gwiazdami” obejrzało w miniony piątek o 20.05 w Polsacie średnio 3,32 mln widzów, co przełożyło się na 23,36 proc. udziału w grupie wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu zestawienia znalazł się pierwszy odcinek trzeciej edycji “MasterChefa”, pokazany w niedzielę o 20.00. Do TVN przyciągnął on 2,83 mln oglądających, co przełożyło się na 18,51 proc. udziału w rynku.

Ostatnią pozycję podium zajął “Mam talent!”. Widownia tego talent-show w sobotę wyniosła 2,75 mln osób, a udział TVN w czasie jego emisji uplasował się na poziomie 20,45 proc.

Premierowy odcinek nowego reality-show TVP1 “Rolnik szuka żony” obejrzało w niedzielę średnio 2,54 mln widzów przy udziale wynoszącym 18,03 proc.

Z kolei pierwszy odcinek drugiej serii “Twoja twarz brzmi znajomo” zgromadził 2,35 mln widzów. Udział Polsatu w czasie nadawanego w sobotę po 22.00 widowiska wyniósł 24,21 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 pierwsza trójka najpopularniejszych programów rozrywkowych ostatni trzech dni wyglądała inaczej. Liderem z widownią na poziomie 1,53 mln był “MasterChef” (miał 24,75 proc.) udziału, na drugiej pozycji znalazł się “Mam talent!” (1,14 mln widzów, 21,58 proc. udziału), a dopiero trzeci był “Taniec z Gwiazdami” (1,07 mln, 19,20 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style