„Taniec z Gwiazdami” stracił 230 tys. widzów. 24,45 mln zł z reklam

Siódmą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 2,66 mln widzów, czyli o 230 tys. osób mniej niż piąta odsłona widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show był liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 stacja przegrała z TVN. Wpływy z reklam wyniosły 24,45 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 12 maja br. Średnia oglądalność siódmej edycji show wyniosła 2,66 mln widzów, co przełożyło się na 17,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 21 kwietnia br. Oglądało go 3,21 mln osób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twoja-twarz-brzmi-znajomo-7-zdecydowanym-liderem-rynku-25-38-mln-zl-z-reklam ##

grafika

Dla porównania, piątą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,89 mln osób, przy udziale wynoszącym 19,35 proc. w 4+ oraz 13,35 proc. w 16-49. Oznacza to, że talent-show stracił 230 tys. widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/1-9-mln-widzow-the-brain-genialny-umysl-format-pokazal-nowa-jakosc-rozrywki ##

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy seriale „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinkę.pl”, co dało jej 11,67 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,71 proc.), a czwarte - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogodę”, seriale „Wiktoria”, „Barabasz” i „Tutanchamon” oraz filmy fabularne; 7,61 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był już jednak TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków siódmej edycji widowiska wyniosły 24,45 mln zł. Dla porównania, piąta seria z reklam przyniosła 26,44 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Z danych udostępnionych przez Telewizję Polsat wynika, że wysoką widownię zgromadził finałowy odcinek kulis „Tańca z Gwiazdami”, który w zeszły piątek na antenie Polsatu Cafe śledziło 350 tys. widzów (dało to stacji 2,91 proc. udziału w 4+ i 2,08 proc. w 16-49).

Kryształową kulę „Dancing with the Stars 7” zdobyła Natalia Szroeder, tańcząca w parze z Janem Klimentem.

Telewizja Polsat nie podjęła jeszcze decyzji w sprawie kontynuacji programu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style