WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Pakiet Rodzinny HD za darmo do końca roku dla klientów Cyfrowego Polsatu

„Taniec z Gwiazdami” stracił 230 tys. widzów. 24,45 mln zł z reklam

2017-05-16 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Siódmą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 2,66 mln widzów, czyli o 230 tys. osób mniej niż piąta odsłona widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show był liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 stacja przegrała z TVN. Wpływy z reklam wyniosły 24,45 mln zł.

fot. polsat fot. polsat

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 12 maja br. Średnia oglądalność siódmej edycji show wyniosła 2,66 mln widzów, co przełożyło się na 17,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 21 kwietnia br. Oglądało go 3,21 mln osób.

Dla porównania, piątą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,89 mln osób, przy udziale wynoszącym 19,35 proc. w 4+ oraz 13,35 proc. w 16-49. Oznacza to, że talent-show stracił 230 tys. widzów.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy seriale „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinkę.pl”, co dało jej 11,67 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,71 proc.), a czwarte - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogodę”, seriale „Wiktoria”, „Barabasz” i „Tutanchamon” oraz filmy fabularne; 7,61 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był już jednak TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków siódmej edycji widowiska wyniosły 24,45 mln zł. Dla porównania, piąta seria z reklam przyniosła 26,44 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Z danych udostępnionych przez Telewizję Polsat wynika, że wysoką widownię zgromadził finałowy odcinek kulis „Tańca z Gwiazdami”, który w zeszły piątek na antenie Polsatu Cafe śledziło 350 tys. widzów (dało to stacji 2,91 proc. udziału w 4+ i 2,08 proc. w 16-49).

Kryształową kulę „Dancing with the Stars 7” zdobyła Natalia Szroeder, tańcząca w parze z Janem Klimentem.

Telewizja Polsat nie podjęła jeszcze decyzji w sprawie kontynuacji programu.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 11,17 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami, Taniec z Gwiazdami, Polsat

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia