“Taniec z Gwiazdami” znów na czele widowisk. “Rolnik” tuż za nim

“Taniec z Gwiazdami” w zeszłym tygodniu był najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, tuż za nim znalazł się reality-show “Rolnik szuka żony”. Na czele wszystkich pozycji niezmiennie jest serial “M jak miłość”.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

W okresie od 29 września do 5 października br. najchętniej oglądany odcinek “M jak miłość” zgromadził przed telewizorami 6,79 mln widzów (jego udział w rynku w grupie 4+ wyniósł 41,85 proc.). Na drugiej pozycji znalazł się także Dwójkowy serial - “Na dobre i na złe” z widownią wynoszącą 5,65 mln osób (34,95 proc.), a trzeci był serial TVP1 “Ojciec Mateusz” (4,27 mln widzów) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wśród programów rozrywkowych liderem był po tygodniu przerwy nadawany w piątki w Polsacie “Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” z widownią na poziomie 3,84 mln osób i z udziałem wynoszącym 25,19 proc. Oczko niżej znalazł się program “Rolnik szuka żony”, który w niedzielę do TVP1 przyciągnął 3,67 mln widzów, a jego udział wyniósł 23,98 proc. Z kolei “Mam talent!” TVN zgromadził w sobotę 3,59 mln oglądających (udział wyniósł 23,73 proc.).

W najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 liderami oglądalności także były “M jak miłość” (2,3 mln widzów) i “Na dobre i na złe” (1,78 mln), ale na trzecim miejscu znalazł się już “MasterChef” z widownią na poziomie 1,66 mln osób i udziałem wynoszącym 22,87 proc.

Oczko niżej uplasował się “Mam talent! (1,59 mln widzów; 25,80 proc. udziału). Z kolei “Rolnik szuka żony” w tej grupie zgromadził 1,38 mln widzów, zaś “Taniec z Gwiazdami” zaledwie 1,04 mln (zajął dopiero 20. miejsce wśród topowych programów tygodnia).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style