SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tauron ruszył z przetargiem na obsługę 10 mln zł budżetu mediowego

Spółka Tauron Sprzedaż, należąca do Grupy Tauron, rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę mediową. Wybrana agencja zajmie się budżetem szacowanym na 10 mln zł netto i będzie pracować dla firmy do końca br.

Przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach (telewizja, radio, prasa) oraz efektywnej realizacji kampanii reklamowych. Budżet, jaki na ten cel przeznaczy Tauron Sprzedaż, wynosi 10 mln zł netto. Spółka planuje wybór maksymalnie dwóch domów mediowych, które będą pracować dla niej od dnia zawarcia umowy do końca br.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 maja br.

Ostatnio obsługą mediową Tauron Sprzedaż zajmowały się domy mediowe Starcom i Initaitive, wybrane przez firmę do współpracy w przetargu latem ub.r.

Dołącz do dyskusji: Tauron ruszył z przetargiem na obsługę 10 mln zł budżetu mediowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl