SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tauron szuka agencji interaktywnej do obsługi 1,5 mln budżetu

Zajmująca się dostawą energii elektrycznej spółka Tauron Sprzedaż szuka w przetargu agencji interaktywnej, która przez półtora roku będzie obsługiwać jej działania reklamowe w internecie. Przeznaczy na nie 1,5 mln zł netto.

Wybrana agencja zajmie się w tym okresie przygotowywaniem i realizacją kampanii reklamowych Tauronu w internecie (minimum jedna na kwartał) oraz innymi działaniami marketingowymi w internecie. Kampanie reklamowe oraz inne działania marketingowe adresowane będą zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów Tauronu.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. opracowywanie strategii komunikacji, ich wdrażanie, tworzenie kreacji, działania z zakresu email marketingu, buzz marketingu i marketingu wirusowego.

Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 2 lutego 2015 roku po wpłacie 50 tys. zł wadium.

Dołącz do dyskusji: Tauron szuka agencji interaktywnej do obsługi 1,5 mln budżetu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lew
Polecam GTO Communications.
odpowiedź