WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Spadła liczba sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów w Polsce. Bauer największym wydawcą (raport)

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych. Tylko „TV 14” na plusie

2017-05-16 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lutym br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych. Tylko „TV 14” na plusie

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2017 roku uplasowała się na poziomie 754 198 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 4,98 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,03 proc. i ustabilizowała się na poziomie 306 267 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lutym br. wyniósł 149 994 egz., po spadku o 12,16 proc. - największym w zestawieniu tygodników telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 4,70 proc. i wyniosła 80 137 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. wyniosła 329 397 egz. Była ona o 0,29 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2016 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 201 045 egz., po wzroście o 2,32 proc. - jedynym w zestawieniu wszystkich tygodników i dwutygodników telewizyjnych.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 143 264 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 2,68 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lutym br. wynoszącym 108 214 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się o 13,45 proc. – najbardziej w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Względem poprzedniego miesiąca wszystkie pisma telewizyjne zanotowały spadki, a najwięcej stracił dwutygodnik „TV 14” - było to 11,70 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Tele Tydzień, Tele Świat, zkdp

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


Apache Server at www.wirtualnemedia.pl Port 80

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej