„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół

W I kwartale 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale br. uplasowała się na poziomie 797 708 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,96 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,37 proc. i ustabilizowała się na poziomie 328 781 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w I kwartale 2016 roku wyniósł 171 883 egz., po spadku o 8,97 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia ub.r. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali”.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 16 proc. i wyniosła 84 811 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem marca ub.r. zmniejszył się o 6,34 proc. do poziomu 807 370 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (329 409 egz.; w dół o 8,72 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (172 616 egz., spadek o 9,03 proc.).

Najwięcej również i tutaj stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 13,80 proc. do 84 900 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"