SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja Polsat zadowolona ze startu wiosennej ramówki. „Bardzo dobrze oceniamy nowe pozycje”

Po czterech tygodniach od rozpoczęcia nowego sezonu Telewizja Polsat jest usatysfakcjonowana z wyników oglądalności wiosennych propozycji, m.in. piątkowej nowości „The Story of My Life” oraz odświeżonego „Tańca z gwiazdami”. - Jesteśmy zadowoleni ze startu ramówki - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.

Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego PolsatuMaciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu

W czwartek 1 marca br. Polsat rozpoczął emisję dziesiątej serii reality-show „Nasz nowy dom” z Katarzyną Dowbor. Po trzech odcinkach program ogląda średnio 1,66 mln osób, co oznacza wzrost o 130 tys. widzów. Tego samego dnia wystartowała jedenasta edycja „Przyjaciółek”, którą po trzech pierwszych odcinkach śledzi 1,84 mln widzów. To o 70 tys. więcej niż rok temu.

Hitem Polsatu tej wiosny jest ósma edycja „Tańca z gwiazdami” - program emitowany w piątki o godz. 20.00 (od 2 marca) gromadzi średnio 3,10 mln widzów, czyli o 690 tys. osób więcej niż siódma odsłona widowiska emitowana rok temu.

Tuż po „Tańcu” stacja pokazuje nowy talk-show „The story of my life” z Katarzyną Montgomery w roli prowadzącej gromadzi średnio 1,82 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowości jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN. W każdym odcinku programu para celebrytów dowie się jak będzie wyglądać ich życie na starość, a w tym celu uczestnicy zostaną ucharakteryzowani na osoby starsze o 20-30 i 40-60 lat.

Gorzej radzą sobie inne nowości tej ramówki - nowy program „Take me out” gromadzi średnio 1,09 mln widzów, o 700 tys. osób mniej niż rok temu w tym paśmie miał „Idol”, a Polsat w czasie nadawania przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Z kolei pokazany w zeszły czwartek o godz. 22.15 pierwszy odcinek reality-show „Wyjdź za mnie” oglądało średnio 979 tys. widzów. Przełożyło się to na 9,84 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,81 proc. w grupie 16-59. W programie czternaścioro singli ma szansę oświadczyć się wybranej przez siebie osobie i wziąć ślub przed kamerami. Gospodarzami polskiej wersji show są psycholodzy Maria Rotkiel i Tomasz Kozłowski.

Nowy magazyn poradnikowy „SuperPies” (sobota o 17.45) po trzech odcinkach gromadzi średnio 626 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności. Ale format powstaje we współpracy z producentem karmy Pedigree, która jest lokowana w odcinkach. Natomiast dobre wyniki notuje drugi sezon serialu „W rytmie serca”, który ogląda średnio 2,42 mln widzów, o 90 tys. widzów więcej niż „Kabaret na żywo” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja daje Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.

W tym sezonie powróciło kulinarne show „Top Chef”, którego siódmą edycję ogląda średnio 1,02 mln widzów. Oznacza to spadek widowni o 280 tys. w porównaniu do wyników poprzedniego sezonu, emitowanego jesienią 2016 roku. Program daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z propozycji programowych oraz oglądalności w wiosennej ramówce. Bardzo dobrze oceniamy nowe pozycje takie jak „The Story of My Life”, uważam, ze to świetny program. Wspaniale radzą sobie dwa seriale „W rytmie serca” i „Przyjaciółki” oraz odświeżony „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”. Dobre wyniki osiągają także „Nasz nowy dom” i „Wydarzenia”. Jesteśmy zadowoleni ze startu ramówki - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat i Cyfrowego Polsatu.

W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 1 proc. do 9,83 mld zł i spadek zysku netto o 7,4 proc. do 945,2 mln zł. Liczba abonentów firmy zmalała o 1,8 proc. do 5,78 mln, natomiast liczba sprzedanych im usług zwiększyła się o 3,2 proc. do 13,68 mln. Liczba usług prepaidowych spadła o 13,2 proc. do 2,84 mln.

Dołącz do dyskusji: Telewizja Polsat zadowolona ze startu wiosennej ramówki. „Bardzo dobrze oceniamy nowe pozycje”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Widać w wypowiedzi Pana Ładnego, że lubi być mamiony tabelkami i torcikami w Excelu. Akurat to nowe pozycje w ramówce są w większości klapą biorąc pod uwagę koszty ich realizacji. To samo ma miejsce w TWN.
odpowiedź
User
gabi
Taaaki sukces! Pewnie z jego powodu ta firma przestanie zatrudniać na śmieciówkach i da podwyżki? Prawda? ;-)
odpowiedź
User
rurku
A jaka była oglądalność drugiego odcinka Wyjdź za mnie?
odpowiedź