Łączny udział wszystkich kanałów Telewizji Polskiej w lipcu 2015 roku wyniósł 28,77 proc. To o 3,78 proc. mniej niż w lipcu 2014 roku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Udział wszystkich stacji Grupy Polsat w analizowanym okresie wyniósł 23,04 proc., czyli o 9,51 proc. więcej niż rok wcześniej. Dało to jej drugą lokatę w zestawieniu.
Z kolei trzecie miejsce zajęła Grupa TVN, której łączny udział uplasował się na poziomie 20,06 proc., o 3,60 proc. mniejszym niż w lipcu 2014 roku.
Warto dodać, że łączny udział wszystkich trzech grup głównych nadawców uplasował się na poziomie 71,87 proc. Był on o 0,17 proc. wyższy niż w analogicznym okresie ub.r.
W grupie komercyjnej największy łączny udział wśród głównych nadawców miała już Grupa Polsat, której wynik w lipcu 2015 roku to 24,92 proc., czyli o 7,32 proc. więcej niż w lipcu 2014 roku. W analogicznym okresie rok wcześniej stacje tej grupy zajmowały miejsce drugie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-info-na-czele-kanalow-informacyjnych-telewizja-republika-z-najwiekszym-spadkiem ##
Z kolei na drugą pozycję spadła Telewizja Polska. Jej kanały w tej grupie wiekowej w zeszłym miesiącu miały łącznie 22,10 proc. udziału, po spadku aż o 10,16 proc. Na trzeciej lokacie uplasowała się Grupa TVN, której wynik w lipcu br. wzrósł o 4,34 proc. do 21,64 proc.
Łączny udział Grupy Polsat, Grupy TVN i Telewizji Polskiej wyniósł tutaj 68,66 proc., po wzroście o 0,15 proc.











