Telewizja Republika w ofercie biura reklamy Polsat Media

Od 1 sierpnia 2014 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale informacyjnym Telewizja Republika. Dotychczas stacja ta emitowała reklamy pozyskane samodzielnie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Rozmawialiśmy z trzema największymi brokerami na rynku i wybraliśmy Polsat Media  - informuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Radosław Dobrzyński, dyrektor zarządzający Telewizji Republika. - O jego wyborze zdecydowało wiele elementów - dodaje wymieniając, że chodzi o siłę i pozycję rynkową Polsat Media, dynamiczny wzrost tego brokera w ostatnim czasie i możliwość tworzenia przez niego pakietów tematycznych, a także ofertę cenową i szacunki przychodów na jakie stacja może liczyć.

- Telewizja Republika będzie niezwykle interesującym uzupełnieniem naszego pakietu kanałów społeczno-informacyjnych, który obecnie składa się z trzech stacji: Polsat News, Polsat News+ oraz Superstacji - mówi Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Telewizja Republika to informacyjno-publicystyczny kanał o profilu konserwatywnym, który rozpoczął nadawanie w maju 2013 roku. W ofercie programowej stacji znajdują się serwisy informacyjne, magazyny publicystyczne, filmy dokumentalne, programy kulturalne oraz reportaże.

Stacja dotąd współpracowała z Cyfrowym Polsatem (kontrolującym Polsat Media) w zakresie emisji satelitarnej - platforma umieściła jej sygnał na swoim transponderze na satelicie Hot Bird i włączyła kanał do swojej oferty. Poza tym stację oglądać można też w ponad 100 sieciach kablowych (m.in. w UPC Polska, Vectrze, Toya i Inea) oraz w internecie (zarówno poprzez własną stronę internetową jak i platformę ipla).

Telewizja Republika będzie 42 kanałem telewizyjnym w portfolio Polsat Media. Spółka ma w swojej ofercie również telewizję internetową ipla, a także prowadzi sprzedaż reklam w PRN Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali