SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tesco w ślad za Biedronką i Lidlem zaczyna kulinarne promocje tematyczne

Sieć marketów Tesco wystartowała właśnie z nową akcją tematyczną pod hasłem „Włoska uczta”. Tym samym dołącza do grona sieci handlowych, którzy podobne akcje prowadzą już od jakiegoś czasu.

Akcja pod hasłem „Włoska uczta” obowiązuje w Tesco do 16 września br. W jej ramach promowane są oraz sprzedawane po niższej, promocyjnej cenie produkty włoskie oraz produkty niezbędne do przygotowania włoskich potraw, takie jak makarony, sery, wędliny, warzywa itp. Dodatkowo w sieci Bistro Tesco serwowane są dania kuchni włoskiej.

W trakcie trwania akcji „Włoska uczta” na stronie internetowej „ Smaczna strona Tesco” prezentowane są przepisy „pachnące Italią”.

Oferta promocyjna włoskich produktów w Tesco promowana jest m.in. w gazetce promocyjnej tej sieci handlowej oraz poprzez specjalnie wydany katalog pod nazwą „Włoska uczta. Odkryj inspirujące smaki Italii”.

Startując z akcją „Włoska uczta” Tesco dołącza do grona sieci handlowych, które podobne akcje tematyczne prowadzą od jakiegoś czasu, najdłużej Biedronka i Lidl. W Biedronce ostatnio promowana była kuchnia chińska, portugalska. Wkrótce promowana będzie kuchnia włoska.

Dołącz do dyskusji: Tesco w ślad za Biedronką i Lidlem zaczyna kulinarne promocje tematyczne

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polones Coupe
Jak się nazywa takie liternictwo, jak w Lidlu i tutaj?
odpowiedź
User
jacek
Lidl był pierwszy z tygodniami tematycznymi, Biedronka i inne sieci wprowadziły je dużo później, naśladując Lidla.
odpowiedź