SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"The New York Times" ma już ponad 7,8 mln cyfrowych subskrypcji. Zysk w górę o ponad 50 proc.

The New York Times Company, wydawca "The New York Times", w pierwszym kwartale tego roku osiągnął 68 mln. dolarów zysku operacyjnego, co oznacza wzrost o 54 proc. rok do roku. Wydawca ma już 7,8 mln płacących cyfrowych subskrybentów.

W pierwszym kwartale tego roku "The New York Times" zyskał 301 tys. nowych subskrypcji. To najmniejszy od półtora roku przyrost nowych subskrybentów. Łącznie wydawnictwo ma już 7,8 mln płacących cyfrowych subskrybentów - najwięcej na świecie spośród serwisów informacyjnych.

6,9 miliona to subskrybenci serwisu informacyjnego online lub aplikacji Cooking and Games. Po raz pierwszy firma podała liczbę zarejestrowanych użytkowników -mogą przeczytać ograniczoną liczbę darmowych artykułów, zanim zostaną poproszeni o płatność. The New York Times Company ma 100 milionów zarejestrowanych użytkowników.

Rośnie zysk The New York Times Company

The New York Times Company nadal jest na dobrej drodze do osiągnięcia celu 10 milionów subskrybentów do 2025 roku - podał wydawca.

Firma odnotowała skorygowany zysk operacyjny w wysokości 68 mln dolarów, co oznacza 54-procentowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem. Udało się to dzięki wygenerowaniu wyższego zysku z każdego abonenta, częściowo z powodu wygaśnięcia promocyjnych stawek w 2021 roku.

Całkowite przychody wydawnictwa wzrosły o około 6,6 procent rok do roku, do 473 milionów dolarów. Przychody z subskrypcji online i reklamy cyfrowej wzrosły łącznie o 32 procent, do 239 milionów dolarów. Przychody z druku nadal systematycznie spadają.

Wpływy z prenumeraty wzrosły na koniec marca o 15 proc. do 329 mln dolarów. Z prenumeraty cyfrowa wpływy poszły w górę o 38 proc. i wyniosły 179,6 mln dolarów.

Przychody z reklamy cyfrowej wzrosły o 16,3 procent do 59,5 mln dolarów, głównie z za sprawą bezpośredniej sprzedaży powierzchni reklamowej i reklam w podcastach. Ogólne wpływy z reklam wydawnictwa spadły o 8,5 proc. do 97 mln dolarów.

Dołącz do dyskusji: "The New York Times" ma już ponad 7,8 mln cyfrowych subskrypcji. Zysk w górę o ponad 50 proc.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FunkyKoval
Patrzcie polskie media i się uczcie!
odpowiedź
User
Asia
NYTimes to tylko takie lsniace sloneczko dla agorowych mediow. 🤡
odpowiedź
User
Ben
Panie Redachtorze, wyraz subskrybent brzmi co najmniej tak komicznie i karkołomnie jak defensor albo futbolówka w ustach naszych światłych komentatorów meczy piłkarskich. Wyrazy prenumerator i prenumerata w pełni oddają znaczenie tej kategorii klientów i świadczone usługi bez konieczności silenia się na dziwaczną mediową nowomowę. 😂
odpowiedź