SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„The New York Times” ma 3,5 miliona płatnych subskrybentów online i 130 milionów czytelników miesięcznie

Wydawca „The New York Times” podał, że dziennik posiada obecnie 3,5 miliona subskrybentów płacących za dostęp do treści, zaś drukowana i cyfrowa wersja gazety są łącznie czytane miesięcznie przez 130 milionów odbiorców. Na 2018 rok zapowiedziano wzmocnienie zespołu newsowego tworzącego internetowy serwis „NYT”.

Article

„The New York Times” poinformował, że w ciągu ostatnich 2 lat liczba subskrybentów płatnej cyfrowej wersji dziennika wzrosła dwukrotnie, obecnie zaś baza czytelników tytułu przekroczyła poziom 3,5 mln.

Według danych wydawcy miesięcznie drukowane i internetowe wydania gazety są czytane przez ponad 130 mln odbiorców.

Według zapowiedzi w nadchodzącym 2018 roku wydawnictwo zamierza wzmocnić swój newsroom poprzez zatrudnienie nowych dziennikarzy oraz redaktorów odpowiadających za sprawne i coraz szybsze dostarczanie czytelnikom bieżących informacji. Wydawca nie podaje dokładnych planów personalnych, jednak w komunikacie zamieszcza linki dotyczące rekrutacji nowych pracowników.

Rosnąca liczba cyfrowych subskrybentów „NYT” skłoniła ostatnio dziennik do bardziej agresywnej polityki mającej na celu pozyskiwanie kolejnych odbiorców płacących za treści. Na początku grudnia br. dziennik zmniejszył do pięciu limit artykułów które użytkownicy internetowego serwisu mogą przeczytać za darmo. Koszt nieograniczonego dostępu do treści wynosi nadal 15 dolarów miesięcznie.

„ The New York Times” w III kwartale br. zanotował wzrost przychodów o 6,1 procent, a zysk operacyjny wydawcy przekroczył poziom 33 mln dol. Liczba nowych subskrybentów cyfrowych gazety zwiększyła się kwartalnie o 154 tys.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The New York Times” ma 3,5 miliona płatnych subskrybentów online i 130 milionów czytelników miesięcznie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing