WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce

Gorący temat

Zbigniew Rytel i Anna Popek za Marcina Wolskiego w zarządzie warszawskiego SDP

0

„The New York Times” z 2,6 milionami internetowych czytelników, 60 procent przychodów z cyfrowych subskrypcji

2018-02-09 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W 2017 roku koncern The New York Times Company, wydawca dziennika „The New York Times” osiągnął 1,7 miliarda dolarów przychodów, z czego 60 procent pochodziło w cyfrowych opłat za treści w internecie. Obecnie gazeta ma 2,6 miliona użytkowników czytających ją w formie cyfrowej.

„The New York Times” z 2,6 milionami internetowych czytelników, 60 procent przychodów z cyfrowych subskrypcji

W IV kwartale ub.r. NYT Company zanotowała łączne przychody w wysokości 484 mln dol., co oznacza wzrost o 10 proc. rok do roku. Zysk operacyjny spółki za ostatnie 3 miesiące ub.r. zamknął się kwotą 23 mln dol. i był niższy niż rok wcześniej, gdy osiągnął 56 mln dol.

Cały 2017 r. wydawca „New York Timesa” zamknął przychodami w wysokości 1,7 mld dol., zaś zysk operacyjny osiągnął poziom 108 mln dol. w porównaniu z 96 mln rok wcześniej.

NYT Company podaje, że w ub.r. 60 proc. przychodów firmy pochodziło z cyfrowych subskrypcji gazety. W IV kwartale przybyło 157 tys. użytkowników płacących za treści w internecie, zaś obecnie liczba czytelników cyfrowego wydania „NYT” wynosi 2,6 mln.

Przychody wydawcy z reklamy cyfrowej sięgnęły w ub.r. kwoty 238 mln dol. i były wyższe rok do roku o 14 proc. Inaczej wyglądała sytuacja w segmencie reklamowym związanym z drukowaną wersją dziennika. Tutaj w całym 2017 r. zanotowano spadek o 14 proc. rok do roku do kwoty 320 mln dol.

- Wciąż robimy obiecujące postępy - podsumował te wyniki Mark Thompson, dyrektor generalny NYT Co.

Autor: ps

Wiecej informacji: New York Times, subskrypcje, reklama

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia