„The Voice Kids” w TVP2? „Wysoka oglądalność nie jest argumentem”

Rinke Rooyens, szef i założyciel firmy producenckiej Rochstar, stara się zainteresować Telewizję Polską dziecięcym talent-show „The Voice Kids”. - Proponowałem, żeby emitować program od stycznia - zdradza Rooyens. - Nie jesteśmy zainteresowani tym formatem - odpowiada TVP.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
„The Voice Kids” w TVP2? „Wysoka oglądalność nie jest argumentem”

Rinke Rooyens powiedział w TOK FM, że już od dawna próbuje przekonać Telewizję Polską do zrealizowania polskiej wersji formatu „The Voice Kids”.

Wiosną stacja TVN wprowadziła do ramówki program „Mali Giganci”, w którym utalentowane dzieci rywalizują o wspólną nagrodę dla drużyny. Rooyens chciał wykorzystać sukces jaki odniósł show TVN i zaproponował TVP2 produkcję własnego show z udziałem dzieci, które widzowie mogliby oglądać w piątki.

- Ja próbuję przekonać TVP, że na fali sukcesu „Małych Gigantów” ludzie myślą: o, Jasiu też tak ładnie śpiewa, potem widzą na Dwójce: o, „The Voice Kids” będzie, głosujmy tam - twierdzi Rinke Rooyens. - Moja propozycja była, żeby ten program emitować od 2 stycznia, jak nie ma nic w ramówce - zdradza.

„The Voice Kids” oparty jest na formacie Talpa Content. W programie utalentowane wokalnie dzieci w wieku 6-14 lat walczą o stypendium lub kontrakt płytowy. Decyzja o wyborze nagrody należy do rodziców zwycięzcy. Popisy dzieci na wszystkich etapach oceniają trenerzy. Program jest zmodyfikowaną wersją talent-show „The Voice”, który Rochstar od pięciu edycji produkuje na zlecenie TVP2 (seria szósta zostanie wyemitowana jesienią).

- W tym programie będą dzieci, które naprawdę świetnie śpiewają oraz więcej emocji z backstage'a. Mało będzie „nie”. W bitwach nie będzie dwóch osób tylko trzy, z czego jedna przechodzi, więc nie wiemy, kto naprawdę przegrał z tych dwóch innych. Dziecko samo nie schodzi ze sceny pokonane - opisuje Rinke Rooyens, nawiązując do krytyki spływającej na TVN za emisję „Małych Gigantów” (przeczytaj opinie ekspertów o formacie).

Mimo wielu krytycznych komentarzy, „Mali Giganci” notują wysoką oglądalność w sobotnim wieczornym paśmie - ostatni odcinek przyciągnął przed telewizory 3,27 mln osób, a udział TVN wyniósł 20,91 proc. (więcej na ten temat).

Czy Telewizja Polska zdecyduje się na wprowadzenie show z udziałem dzieci? - Wysoka oglądalność nie jest dla nas decydującym argumentem. Formatem „The Voice Kids” nie jesteśmy zainteresowani - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.

O rozmowach Rochstaru z publicznym nadawcą w sprawie realizacji „The Voice Kids” mówiło się już jesienią ub.r. Z naszych informacji wynika, że prezes TVP Juliusz Braun jest sceptycznie nastawiony do dużych widowisk z udziałem dzieci.

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online