„The Voice of Poland” będzie miał kolejną edycję. „Podoba się widzom”

Telewizja Polska zamierza wyemitować piątą edycję talent-show TVP2 „The Voice of Poland”. - Format podoba się widzom, będziemy go kontynuować - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

- Jesteśmy zadowoleni z jakości tej produkcji oraz jej oglądalności - mówi nam prezes TVP. Juliusz Braun podkreśla jednak, że nie zdecydowano jeszcze, kiedy program powróci do ramówki Dwójki - jesienią tego roku czy wiosną 2015 roku.

Decyzje dotyczące pozycji programowych na jesień mają być podejmowane pod koniec czerwca. Wtedy też okaże się, czy piątą edycję „The Voice of Poland” widzowie zobaczą już po wakacjach.

Obecnie Dwójka emituje czwartą serię show. Trenerami w niej są Marek Piekarczyk, Maria Sadowska, Tomson i Baron oraz Justyna Steczkowska, a prowadzącymi - Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał.

Program jest produkowany przez Rochstar na licencji Talpa Content.

Pierwszych pięć odcinków obecnej serii „The Voice of Poland 4” oglądało średnio 2,46 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej drugą serię. TVP2 w czasie emisji show jest liderem rynku (zobacz dane).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?