Tic Tac imprezowo reklamowany przed MTV Europe Music Awards (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa drażetek Tic Tac (produkowanych przez Ferrero) związana z tegoroczną galą MTV Europe Music Awards. Akcję przygotowały agencja Lowe Warsaw i dom mediowy Vizeum Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii w serwisie TicTac.pl prowadzone są konkursy, w których można wygrać bilety na galę MTV Europe Music Awards w Glasgow, zaproszenia na imprezę przedgalową w Warszawie oraz słuchawki marki Beats by Dr. Dre. W konkursach należy odpowiadać na pytania dotyczące marki Tic Tac i stacji MTV, a dodatkowe punkty można uzyskać za przesłanie potwierdzenia zakupu drażetek Tic Tac.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nicki-minaj-poprowadzi-mtv-ema-2014-najwiecej-nominacji-dla-katy-perry ## 

Akcja obejmuje również reklamy w telewizji (spot 30-sekundowy w głównych stacjach, billboardy sponsorskie w MTV Polska), internecie (formaty display i rich media) oraz punktach sprzedaży (limitowana seria opakowań Tic Tac, materiały POS).

Działania będą prowadzone do 26 października.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?