Tic Tac imprezowo reklamowany przed MTV Europe Music Awards (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa drażetek Tic Tac (produkowanych przez Ferrero) związana z tegoroczną galą MTV Europe Music Awards. Akcję przygotowały agencja Lowe Warsaw i dom mediowy Vizeum Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii w serwisie TicTac.pl prowadzone są konkursy, w których można wygrać bilety na galę MTV Europe Music Awards w Glasgow, zaproszenia na imprezę przedgalową w Warszawie oraz słuchawki marki Beats by Dr. Dre. W konkursach należy odpowiadać na pytania dotyczące marki Tic Tac i stacji MTV, a dodatkowe punkty można uzyskać za przesłanie potwierdzenia zakupu drażetek Tic Tac.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nicki-minaj-poprowadzi-mtv-ema-2014-najwiecej-nominacji-dla-katy-perry ## 

Akcja obejmuje również reklamy w telewizji (spot 30-sekundowy w głównych stacjach, billboardy sponsorskie w MTV Polska), internecie (formaty display i rich media) oraz punktach sprzedaży (limitowana seria opakowań Tic Tac, materiały POS).

Działania będą prowadzone do 26 października.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

SkyShowtime wprowadzi do oferty kanały internetowe

SkyShowtime wprowadzi do oferty kanały internetowe

Od nadpobudliwego CEO Big Techu do PR-owej wpadki. Jak jeden wywiad zachwiał firmą

Od nadpobudliwego CEO Big Techu do PR-owej wpadki. Jak jeden wywiad zachwiał firmą

Jest decyzja TVP w sprawie udziału Polski w Eurowizji. "Dajemy szansę"

Jest decyzja TVP w sprawie udziału Polski w Eurowizji. "Dajemy szansę"

Samorządy dalej z własną prasą? Wydawcy zaskoczeni zmianą w projekcie ustawy medialnej

Samorządy dalej z własną prasą? Wydawcy zaskoczeni zmianą w projekcie ustawy medialnej

Play z ogromną karą. Ma zwrócić klientom opłaty

Play z ogromną karą. Ma zwrócić klientom opłaty

Strategia za darmo? Agencje mediowe alarmują, że źle się dzieje w przetargach

Strategia za darmo? Agencje mediowe alarmują, że źle się dzieje w przetargach