WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Kostki zostały porzucone” w reklamach bulionów Krakus (wideo)

Gorący temat

Allegro wprowadza kody SMS-owe przy logowaniu. „To zwiększa bezpieczeństwo klientów”

0

„Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” - raper Fokus w kampanii Tiger Energy Drink (wideo)

2017-04-14 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger Energy Drink (produkowanego przez Maspex Wadowice) realizowana pod hasłem „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej”. Głosu do spotów użyczył raper Fokus.

„Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” - raper Fokus w kampanii Tiger Energy Drink (wideo)

Akcja jest oparta na spocie w bardzo dynamicznej konwencji prezentującym puszki czterech wersji napoju Tiger Energy Drink: Fighter, Speed, Mental i Restart. Kolejne ujęcia pokazują różne sytuacje życiowe (najczęściej dużego wysiłku fizycznego lub psychicznego), w których warto sięgnąć po promowany napój. W niektórych pojawia się bohater z głową tygrysa, symbolizujący markę Tiger.

W zeszłorocznej kampanii Tiger Energy Drink był promowany jako „przeTiger”, reklamy pokazywały młodych ludzi, którzy żyją z fantazją i robią zwariowane rzeczy. W lutym br. do sprzedaży trafiły dwie nowe wersje napoju: Sex Hunter i Wall Street.

 

Lektorem w nowym spocie jest raper Fokus. Przypomnijmy, że cztery lata temu Tiger Energy Drink był promowany serią spotów z animowanym tygryskiem, któremu głosu użyczył inny raper - Sokół.

Nowa kampania jest realizowana przede wszystkim w internecie (m.in. w social media) oraz telewizji.

Akcję przygotowały agencja Brasil (kreacja i strategia) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).

Autor: tw

Wiecej informacji: Tiger, Tiger Energy Drink, Maspex

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej