SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TikTok oferuje marketerom nowe narzędzie AI „Kreatywnego asystenta”

TikTok uruchomił wirtualnego asystenta opartego na sztucznej inteligencji, który ma pomóc markom i twórcom w poruszaniu się po „twórczej podróży” na tej platformie. 

- Pracowaliśmy nad modelem, który umożliwia rozmowę i współpracę podczas tworzenia dla TikTok – wyjaśniła firma w poście na blogu. - Wykorzystuje informacje z bogatej wiedzy kreatywnej związanej z TikTokiem, dostarczając najtrafniejsze odpowiedzi podczas tworzenia reklam lub filmów dla TikTok.

Gdy marketerzy uzyskają dostęp do „Kreatywnego Asystenta” w Centrum kreatywnym TikTok za pośrednictwem konta firmowego, znajdą przykłady najlepszych kampanii reklamowych i najlepszych praktyk w ich konkretnym zakresie. Będą mogli także zwrócić się o pomoc do asystenta przy pisaniu skryptów reklamowych.

Aby uzyskać pomoc, marketerzy mogą skopiować i wkleić do Creative Assistant serię podpowiedzi podanych w ogłoszeniu TikTok, np. „Nie mam doświadczenia w tworzeniu filmów w TikTok. Jakie najlepsze praktyki muszę poznać przed rozpoczęciem?” lub „Znajdź pomysły TikTok dotyczące mojej marki [imię], promującej [temat]”.

TikTok informuje, że użytkownik na każdym etapie ma pełną kontrolę nad tworzonym materiałem, może go edytować, odrzucać proponowane zmiany, przerabiać materiały itp. - Te podpowiedzi są jedynie sugestiami i możesz je zmienić i powiedzieć Kreatywnemu Asystentowi, w czym potrzebujesz pomocy - informuje TikTok. 

Creative Assistant usprawnia te same opcje, które były już dostępne dla marketerów w Creative Center TikTok. Generator skryptów reklamowych został pierwotnie uruchomiony w czerwcu.

Dołącz do dyskusji: TikTok oferuje marketerom nowe narzędzie AI „Kreatywnego asystenta”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl