Time Warner zainwestuje 100 milionów dolarów w programy i reklamy na Snapchacie

Time Warner i Snap, właściciel aplikacji Snapchat zawarli porozumienie zgodnie z którym medialny koncern zainwestuje kwotę 100 milionów dolarów w oryginalne treści oraz reklamy swoich marek publikowane w serwisie. W ciągu jednego roku Time Warner zamierza zamieścić na Snapchacie przynajmniej 10 oryginalnych programów, filmów i seriali.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O umowie podpisanej pomiędzy Time Warner a Snapem poinformował m.in. dziennik „The Wall Street Journal”.

Zgodnie z ujawnionymi informacjami w ciągu najbliższych kilku lat Time Warner będzie emitował na Snapchacie programy, filmy i seriale własnej produkcji, według zapowiedzi co roku pojawi się w ofercie serwisu przynajmniej 10 tego typu tytułów.

Na razie nie podano szczegółowo jakie pozycje znajdą się w Snapchacie w pierwszej kolejności, według spekulacji będą one pochodziły z takich stacji należących do Time Warner jak HBO, Turner, CNN, Cartoon Network oraz wytwórni Warner Bros. Wartość całej umowy ma wartość 100 mln dol.

W ramach porozumienia marki należące do Time Warner w okresie obowiązywania umowy będą też zamieszczać na Snapchacie własne reklamy.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"