SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Timecode z nową identyfikacją wizualną i działem branded content

Dom produkcyjny Timecode uruchomił dział zajmujący się produkcją treści wideo typu branded content. Nowym zespołem kieruje Agnieszka Piłat. Jednocześnie firma zyskała nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez studio projektowe Leniva.

- Produkujemy wideo branded content od kliku lat, jednak dopiero od niedawna obserwujemy wzrost zainteresowania tym formatem. Kampanie branded contentowe wykorzystujące filmy, są coraz lepsze. Ostatni rok pokazał, że realizacja ambitnych projektów, wartościowych dla twórców i widzów, a jednocześnie spełniających konkretne oczekiwania marek, jest możliwa. Dlatego postanowiliśmy stworzyć odrębny dział dedykowany branded content i rozwijać tę specjalizację w ramach naszej struktury - uzasadnia Tomasz Dławichowski, dyrektor zarządzający Timecode.

Nowym działem zarządza Agnieszka Piłat, która w firmie pracuje od 2013 roku. Do zespołu dołączyli także 2D motion designer Agata Derwnis i kierownik produkcji Sebastian Hiller.

- Branded content to niełatwy format, który wymaga od twórców bardzo dużej elastyczności i dobrego zrozumienia zarówno potrzeb widza jak i oczekiwań marki. Trzeba dobrze się poruszać w dwóch odmiennych środowiskach. Dlatego planujemy rozszerzenie współpracy z wybranymi reżyseriami, posiadającymi doświadczenie zarówno w projektach reklamowych, jak i typowo contentowych m.in. Bartoszem Konopką, z którym współpracowaliśmy w zeszłym roku - zapowiada Filip Tomann, executive producer w Timecode.

Firma ma też nową identyfikację wizualną, której głównym elementem jest logotyp oparty na zgeometryzowanej, minimalistycznej, nowoczesnej typografii. W znaku litery „t” i zredukowane do kropki „i” tworzą wizerunek człowieka ukrytego za kamerą filmową, a kolorystycznie przeważa stonowana, elegancka szarość.

Koncepcję nowej identyfikacji wizualnej Timecode opracowało studio projektowe Leniva.

Zgodnie z nową identyfikacją został zmieniony serwis internetowy firmy.

Dołącz do dyskusji: Timecode z nową identyfikacją wizualną i działem branded content

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
SPX
WOW ekstra logo. Takie nowoczesne i "symetryczne" . Też jesteśmy z branży i doceniamy projekt logo https://www.logo-logo.pl/
odpowiedź
User
zizu
branded content to dotrze do Polski już za 10 lat znając naszych dyrektorów marketingu :) Ale logo NICE!
odpowiedź