W ramach akcji telewizja TLC poszukują panny młodej, która kupi suknię ślubną Agaty Młynarskiej, dyrektor rozwoju TLC. Dochód z jej sprzedaży zasili konto Fundacji Rak’n’Roll i pomoże wesprzeć kobiety, które zmagają się z chorobą nowotworową. Kreacja Młynarskiej zostanie poddana metamorfozie przez Magdalenę Sochę-Włodarską - projektantkę i ekspertkę programu „Sposób na suknię”.
- Październik to ważny miesiąc - miesiąc walki z rakiem piersi. Dlatego zdecydowałam się oddać swoją suknię w ręce naszej fenomenalnej i nieziemsko zdolnej projektantki, Magdaleny-Sochy-Włodarskiej. Po to, aby przerobiła ją pod dyktando przyszłej panny młodej, która kupując ją, zasili konto Fundacji Rak’n’Roll - Wygraj Życie!, działającej na rzecz poprawy jakości życia chorych na raka. Kontynuując tym samym to, co ja właśnie zaczęłam - dzieląc się swoim szczęściem z tymi, którzy bardzo tego potrzebują - tłumaczy Agata Młynarska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesien-w-tlc-babski-blues-czyli-ja-ci-posprzatam-sposob-na-suknie-i-co-mi-dolega ##
Akcja charytatywna TLC i Rak’n’Roll wystartowała 2 października. Aby wziąć udział w licytacji należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail sposobnasuknie@raknroll.pl. Wiadomość powinna zawierać imię, nazwisko, dane kontaktowe i krótką informację o sobie, planowanym ślubie, a także o budżecie, jaki zakładany jest na suknię. Zgłoszenia są przyjmowane do 8 października br.
O wyborze panny młodej zdecyduje wysokość zadeklarowanej kwoty. Suma zostanie w całości przekazana na konto Fundacji Rak’n’Roll - Wygraj Życie!.

- Nie ma piękniejszej sukni niż ta, w której kobieta czuła się najszczęśliwsza na świecie. Tym bardziej, kiedy to uczucie trwa po dziś dzień. Mój ślub był bardzo intymny, a suknia pełna prostoty i dziewczęcości. Dziś ten symboliczny kawałek mojego wielkiego szczęścia chcę przekazać po to, aby innym, zwłaszcza tym potrzebującym wsparcia i pomocy w ciężkiej chorobie, żyło się lepiej - dodaje Agata Młynarska.
Od 17 października w każdy wtorek o godz. 21.30 TLC będzie emitować cykl "Sposób na suknie". Bohaterki serii wyciągną z szafy stare kreacje ślubne mamy, babci czy przyjaciółki, a eksperci poddadzą je odpowiedniej metamorfozie. Zaproponują też nowe, prosto z salonu. Program liczy 16 odcinków, a producentem jest Golden Media Polska. Prowadzącymi są Magdalena Socha-Włodarska i Adam Chowański.

Agata Młynarska z początkiem września ub.r. objęła funkcję dyrektora rozwoju na polskim rynku kanału TLC, należącego do Discovery Networks. Fundację Rak’n’Roll założyła Magdalena Prokopowicz, która także pracowała w Discovery Polska.











