SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drugi sezon „To był rok!” od 15 marca w Jedynce, Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

W niedzielę, 15 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję drugiego sezon rozrywkowego programu „To był rok!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski.

Katarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVPKatarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVP

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że drugi sezon rozrywkowego programu telewizyjna Jedynka pokazywać będzie w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 15 marca 2020 roku.

Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski. Względem pierwszego sezonu zastąpią w tych rolach aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego.

Show ponownie poprowadzi Marzena Rogalska.

Co tydzień w show pojawi się gość muzyczny, który zaśpiewa wybrany przebój danego roku, a swoje składanki utworów wykonają także prowadząca i kapitanowie.

Pierwszy sezon „To był rok!” nadawany był na antenie Jedynki w okresie od 8 marca do 26 maja 2019 roku (pierwsze dwa odcinki nadano w piątki o 20.30, a od trzeciego odcinka widowisko emitowano w nowym paśmie - w niedziele około godz. 21.15). Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków wyniosła 1,87 mln widzów. Przełożyło się to na 12,68 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,41 proc. w grupie 16-59.

Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Dołącz do dyskusji: Drugi sezon „To był rok!” od 15 marca w Jedynce, Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
Kocham Cię Polsko
odpowiedź
User
Bociek
Dobrze, że się pozbyli Królikowskiego. Kurzajewski w starym składzie z Rogalską i Zielińską powinien dać radę. Program świetny, więc oby widownia zbytnio nie spadła.
odpowiedź
User
Rurku
A ten nowy program Manowskiej to kiedy ma być?
odpowiedź