„To co prawdziwe i polskie” w wakacyjnej kampanii Kauflandu (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa marketów Kaufland pokazująca rodzinne wakacje. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz &Friends Warszawa, Tank Production, Orka i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy spot Kauflandu pokazuje rodzinę, która spędza wspólnie wakacje, podróżując od Tatr nad Bałtyk i próbując lokalnych potraw u producentów dostarczających tę żywność do sklepów Kaufland. „Lubię to, co prawdziwe. Kocham to, co polskie. I cieszę się tym każdego dnia” - dodaje lektor.

Celem kampanii jest promowanie polskich artykułów żywnościowych dostępnych w sklepach Kaufland. Akcja jest prowadzona w telewizji - zarówno w kanałach ogólnopolskich, jak i tematyczny.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz &Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Reklamę wyreżyserował Manuel Werner, wyprodukowała ją firma Tank Production, a postprodukcją zajęło się studio Orka.

To druga duża kampania ATL-owa sieci Kaufland. Akcja prowadzona wiosną ub.r. była oparta na animowanych spotach, też utrzymanych w familijnej konwencji (obejrzyj je i przeczytaj więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów