„To jest nasz czas!” - Edyta Olszówka w kampanii kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku marki Bielenda (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serii kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku marki Bielenda, w której ambasadorka marketingowa tego brandu Edyta Olszówka występuje razem ze zwyciężczyniami konkursu internetowego. Za przygotowanie i realizację działań producent Bielendy odpowiada razem z agencją Cappuccino Public Relations.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„To jest nasz czas!” - Edyta Olszówka w kampanii kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku marki Bielenda (wideo)

W ramach akcji zorganizowano konkurs dla kobiet, w którym główną nagrodą było zaproszenie do Krakowa na spotkanie z ekspertami laboratorium badawczego Bielenda, warsztaty ze specjalistami od kreowania wizerunku oraz sesja fotograficzna z udziałem Edyty Olszówki.

W publikowanych obecnie reklamach wykorzystywane są zdjęcia z tej sesji, wykonane przez Bartka Barczyka. Kampania promuje linia kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku skierowanych do kobiet w wieku ponad 40 lat.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim media Edipresse Polska (magazyny „Uroda Życia” i „Viva!”, serwis Polki.pl) oraz profile marki Bielenda na portalach społecznościowych. Potrwa do końca sierpnia.

Za realizację działań wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne odpowiada agencja Cappuccino Public Relations.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję