„To The Bone” - startuje imprezowa kampania Desperadosa

Pod hasłem „To The Bone” ruszyła globalna kampania reklamowa piwa Desperados podkreślająca rozrywkowy wizerunek marki. W Polsce akcję na zlecenie Grupy Żywiec realizują firmy Przeagencja, MediaVest i Havas PR Warsaw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot z kampanii „To The Bone” pokazuje dwie grupy młodych ludzi, którzy czekają w mieście na zbliżającą się imprezę. Taki przekaz ma być zaproszeniem do imprezowego świata Desperadosa oraz podkreślać, że marka wymyka się schematom.

Kreacją i produkcją spotu zajęła się francuska agencja Dufresne Corrigan Scarlett Advertising we współpracy z Bruno Aveillanem i Florią Sigismondi, znanymi twórcami teledysków i multimediów.

W Polsce reklama od kwietnia jest emitowana w telewizji (w stajach ogólnopolskich i tematycznych), a 29 marca kampania zaczęła się w internecie (m.in. na Facebooku).

Za adaptację globalnej kreacji i działania na Facebooku odpowiada agencja interaktywna Przeagencja, za zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a działania public relations realizuje agencja Havas PR Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+