„To z Piątnicy, to naturalne” w kampanii jogurtów Piątuś (wideo)

Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa jogurtów dla dzieci Piątuś (produkowanych przez OSM Piątnica). Akcję, prowadzoną pod hasłem „To z Piątnicy, to naturalne”, przygotowały firmy Walk Creative i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie jogurtów Piątuś mamy razem z dziećmi śpiewają piosenkę opisującą zalety tych produktów. Do śpiewu dołączają też animowane postaci (jeż, sowa i pingwin) z opakowań promowanych jogurtów. Kampania ma podkreślać, że są one zarówno smaczne, jak i pożywne.

Spot jest reklamowany w kanałach TVP1, TVP 2, TVN i Polsacie. Kampania zaczęła się w środę i potrwa sześć tygodni.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Walk Creative, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online