Tomasz Kammel reklamuje Swiss Krono za zgodą Telewizji Polskiej, pozostaje w „Pytaniu na śniadanie” i „Kocham Cię, Polsko”

Prezenter TVP2 Tomasz Kammel uzyskał zgodę kierownictwa stacji na udział w kampanii reklamowej marki Swiss Krono - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W czasie trwania akcji Kammel tak jak poprzednio będzie współprowadził „Pytanie na śniadanie” i „Kocham Cię, Polsko”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Kammel reklamuje Swiss Krono za zgodą Telewizji Polskiej, pozostaje w „Pytaniu na śniadanie” i „Kocham Cię, Polsko”

Kampania reklamowa materiałów drewnopochodnych Swiss Krono z udziałem Tomasza Kammela zaczęła się w poniedziałek. W pierwszej odsłonie promowane są podłogi laminowane.

Akcja obejmuje telewizję, radio, internet, prasę, outdoor i punkty sprzedaży. Za przygotowanie i realizację działań wspólnie z producentem odpowiadają firmy marketingowe Simply By Us, Prime Time i MediaOn.

Według nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl Tomasz Kammel poinformował kierownictwo TVP2, że zamierza wystąpić w tych reklamach, i uzyskał na to zgodę. Pozwolono mu na to, bo nie jest dziennikarzem informacyjnym i nie jest zatrudniony w TVP na etacie. Biuro prasowe Telewizji Polskiej na razie nie potwierdziło nam tych informacji, na nasze pytania nie odpowiedziała też Ewa Maciejewska z agencji Personal Reactor współpracującej z Tomaszem Kammelem.

Kammel jest obecnie w TVP2 jednym z prowadzących porannego programu „Pytanie na śniadanie” i show „Kocham Cię, Polsko” (którego nowa edycja jest emitowana od początku marca). Według naszych ustaleń będzie występował w obu programach w trakcie kampanii Swiss Krono.

Obecnie trwa również akcja reklamowa sieci sklepów Saturn z udziałem dziennikarza muzycznego radiowej Trójki Wojciecha Manna. Nie musiał on uzyskać zgody Polskiego Radia na udział w reklamach, ponieważ nie jest etatowym pracownikiem firmy. Przy czym kiedy w 2011 roku zaczął wspólnie z Krzysztofem Materną reklamować Kredyt Bank, został odsunięty przez kierownictwo Trójki od prowadzenie rozmów z publicystami.

Z kolei Telewizja Polska jesienią 2013 roku odsunęła od prowadzenia programów Marzenę Rogalską, która występowała wtedy w kampanii sklepów Biedronka, oraz Macieja Kurzajewskiego, reklamującego PKO BP razem z Szymonem Majewskim. Według nieoficjalnych ustaleń oboje nie poinformowali swoich przełożonych w TVP o udziale w reklamach. W programach nie występowali przez kilka miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+