„Tomasz Lis na żywo” najpopularniejszym programem publicystycznym

Wśród programów publicystycznych z głównych stacji telewizyjnych największą widownię od początku roku notuje „Tomasz Lis na żywo” nadawany w TVP2 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność programu Tomasza Lisa w okresie od 5 stycznia do 24 lutego 2014 roku wyniosła 2,51 mln widzów, co przełożyło się na 19,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich oglądających telewizję - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Audycję „Tomasz Lis na żywo” na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki o godz. 21.45.

Drugie miejsce zajmuje emitowany w Polsacie w niedziele o 19.30 cykl „Państwo w państwie”, którego średnia widownia w wynosi 1,66 mln osób (9,67 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się „Po prostu” Tomasza Sekielskiego (714 tys. widzów; 5,02 proc. udziału), który pokazywany dotąd był we wtorki o godz. 21.15 na antenie Jedynki.

Ostatnie miejsce zajmuje nadawana w dni powszednie o 8.10 w TVP1 „Polityka przy kawie” TVP1 (290 tys. widzów.; 8,62 proc. udziału).

Wśród widzów z grupy komercyjnej pozycja lidera także należy do programu „Tomasz Lis na żywo”, który gromadzi tutaj 741 tys. oglądających, a jego udział wynosi 12,75 proc. Drugie miejsce zajmuje „Państwo w państwie” (554 tys. widzów; 8,22 proc. udziału), a trzecie - „Po prostu” (210 tys.; 3,47 proc.).

W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności programów publicystycznych, emitowanych na antenach tzw. „wielkiej czwórki”, w okresie od 5 stycznia do 24 lutego 2014 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami