SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Lis stracił 500 tys. widzów, przegrywa z TVN i Polsatem

Program “Tomasz Lis na żywo” po czterech odcinach nowego sezonu gromadzi o pół miliona mniej widzów niż rok wcześniej. TVP 2 w czasie emisji publicystycznego talk-show przegrywa z Polsatem i TVN.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia czterech pierwszych wydań programu Tomasza Lisa w sezonie jesiennym wynosi 2,13 mln osób, co dało Dwójce 18,36 proc. udziału w 4+ i tylko 12,19 proc. w  grupie 16-49. Audycja nadawana jest obecnie w poniedziałki o 21.45.

Oglądalność programu zmalała w porównaniu do analogicznego okresu ub.r., gdy talk-show śledziło 2,64 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,25 proc. i 13,92 proc. (program pokazywany był wówczas ok 5 min. później).

Spadek widowni sprawił, że TVP 2 w paśmie emisji “Tomasz Lis na żywo” zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat z wynikiem na poziomie 23,38 proc., nadający wtedy filmy fabularne, TVP 2 wyprzedza też TVN (18,36 proc., “Milion w minutę”). Słabiej od Dwójki wypada tylko siostrzana TVP 1. W grupie komercyjnej TVP 2 też jest trzecia, ale stacje komercyjne mają nad nią znacznie większą przewagę.


Publicystyczne widowisko śledzą głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce oraz osoby z małych i średnich miast. Największą popularnością talk-show Tomasza Lisa cieszy się wśród widzów z wykształceniem wyższym.


Widownia programu “Tomasz Lis na żywo”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
05-09-20112 102 90318,38%12,24%
12-09-20112 069 05617,99%11,59%
19-09-20111 890 78615,83%10,23%
26-09-20112 458 37021,33%14,84%
Średnia2 130 24718,36%12,19%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat2 712 97723,38%30,66%
TVN2 143 02618,47%20,06%
Tomasz Lis...2 130 24718,36%12,19%
TVP 1785 2606,77%5,56%


Profil widowni talk-show

  ADH %AFF
PłećMężczyźni36,84%76
Kobiety63,16%122
Wiek 4-90,74%12
 10-151,01%15
16 - 190,97%17
20 - 242,06%26
25 - 295,09%57
30 - 344,84%58
35 - 397,30%99
40 - 444,53%71
45 - 495,78%84
50 - 5410,81%134
55 - 5912,46%161
60+44,42%220
Wlk. miastaWieś36,91%94
< 50 tys.26,38%110
50-100 tys.9,43%110
100-200 tys.8,64%107
> 200 tys.18,64%93
ZawódTop management8,92%103
Pracownicy średniego szczebla12,88%86
Pracownicy fizyczni i rolnicy13,45%67
Emeryci54,84%214
Inni9,91%32
WykształceniePodstawowe48,97%108
Średnie31,64%107
Wyższe17,64%140
Inne1,75%14


 

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis stracił 500 tys. widzów, przegrywa z TVN i Polsatem

51 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
zasłużył sobie chytry lisek na spadek oglądalności

miejmy nadzieję że ta sytuacja będzie się pogłębiać
odpowiedź
User
czytam uwaŻnie
Tytul nijak sie ma do szczegolow podanych nizej, biorąc pod uwage, ze porownujemy TVP ktora puszcza publicystyke w czasie kiedy Polsat i TVN nadaja mega hit i program Milion w minute.

Rozmowy z politykami oglada 2,1 miliony ludzi kiedy Szklana pulapke na Polsacie 2,7 a durnowaty program z rozdawaniem kasy w Tvn 2, 1 .
Ja bym raczej powiedzial, ze program Lisa ma genialna ogladalnosc jak na publicystyke. Nigdzie indziej juz jej nie ma bo TVN zdjal Teraz My, a Polsat zdjal Gawryluk juz dwa lata temu.

odpowiedź
User
ekspert do czytam uwaznie
gościu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem


Lis stracił 500 000 widzów do tego ile osób jego program oglądało rok temu w tym samym czasie

==
Oglądalność programu zmalała w porównaniu do analogicznego okresu ub.r., gdy talk-show śledziło 2,64 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,25 proc. i 13,92 proc. (program pokazywany był wówczas ok 5 min. później).
==
odpowiedź