SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Marszałł dyrektorem marketingu i komunikacji TVN Media

Grupa TVN oficjalnie potwierdziła, że Tomasz Marszałł, poprzednio szef marketingu PKO BP, od grudnia br. obejmie stanowisko dyrektora departamentu marketingu i komunikacji TVN Media.

O tym, że Marszałł przechodzi do TVN, portal Wirtualnemedia.pl poinformował jako pierwszy w październiku br.

Jako dyrektor departamentu marketingu i komunikacji Tomasz Marszałł będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie kompleksowej strategii marketingu i komunikacji w TVN.

- Kreatywność i rozległa praktyka Tomasza w dziedzinie marketingu, jak również imponujące dokonania i ogromne doświadczenie w zarządzaniu strategicznym stanowią zapowiedź wzmocnienia naszych działań komunikacyjnych oraz ugruntowania silnej pozycji marki TVN w sektorze mediów - rekomenduje go Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN.

Tomasz Marszałł przejmie zarządzanie marketingiem w Grupie TVN od Waldemara Ostrowskiego, szefa departamentu marketingu oraz Marka Szafarza, dyrektora działu marketingu. Obaj po kilkunastu latach pracy odchodzą z TVN za porozumieniem stron, formalnie związani będą z firmą do końca listopada br.

Tomasz Marszałł ma blisko czternastoletnie doświadczenie w sektorze bankowym i finansowym. Do TVN przechodzi z PKO Banku Polskiego, gdzie przez pięć lat zajmował stanowisko chief marketing officera i był odpowiedzialny m.in. za komunikację produktową, komunikację marki, CSR, sponsoring i badania rynku. W tym czasie przeprowadził akcję rewitalizacji marki PKO BP.

Marszałł wcześniej był związany z Allianz, gdzie zarządzał ofertą produktową Allianz Banku oraz pracował jako dyrektor marketingu W. Kruk i Grupy Vistula. W przeszłości tworzył też wizerunek firmy z Grupy UniCredit - Xelion Doradcy Finansowi i prowadził marketing pionu bankowości indywidualnej Banku Pekao SA. Był ponadto współtwórcą i wiceprezesem firmy Expander. Ukończył Wydział Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

Grupa TVN jest nadawcą 13 kanałów telewizyjnych, a także właścicielem grupy serwisów internetowych, m.in. serwisu wideo na żądanie Player.pl.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Marszałł dyrektorem marketingu i komunikacji TVN Media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wiertło
Pięknie wygryzł starych wyjadaczy. Brawa za bezkompromisowe położenie łapy na kasie tvnu!
odpowiedź
User
nick
to budżecik digital do VM ?
odpowiedź