SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki: ze Ströer Digital Media do Selectivv Mobile House

Firma Selectivv Mobile House zajmująca się pozyskiwanie i analizą danych użytkowników urządzeń przenośnych powiększa dział sprzedaży. Pracę w nim rozpoczęli Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki związani wcześniej z biurem reklamy Ströer Digital Media.

Od lewej: Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr KozickiOd lewej: Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki

Tomasz Niewiński obejmie w Selectivv Mobile House stanowisko director of business development. Będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży na rynku polskim. Z branżą digital związany jest od 2007 roku. W swojej karierze zajmował się rozwojem nowych produktów, projektów wykorzystujących analizę danych oraz dostosowaniem oferty do wymagań rynku. Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży. Jest ekspertem w obszarze negocjacji i obsługi największych domów mediowych w Polsce jak i współpracy z klientami bezpośrednimi.

Przez ostatnie trzy lata był związany z firmą Ströer Digital Media, gdzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą oraz stabilizację, rozwój i monetyzację zakupionych sieci reklamy internetowej (Evolution Media Net, Advice,  Stroer Digital Media). Wcześniej pracował  jako dyrektor ds. reklamy internetowej w Infor Biznes(gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl), gdzie odpowiadał m. in. za integrację produktów i stworzenie wspólnego biura reklamy.

Paweł Przybysz obejmie w Selectivv Mobile House funkcję business development managera i będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych oraz obecnych klientów spółki. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce.

W Ströer Digital Media pracował na stanowisku agency sales managera i kierował zespołem odpowiedzialnym za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce (Magna, Vivaki, PHD). Przez 8 lat pracował w sieci AdVice na stanowisku key account managera, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży oraz brał udział w tworzeniu strategii firmy. W sieci Adnet zajmował się projektami specjalnymi w pierwszych serwisach społecznościowych w Polsce takimi jak:  grono.net i nasza-klasa.pl.

Piotr Kozicki, podobnie jak Paweł Przybysz, obejmie w Selectivv stanowisko business development managera. W strukturach firmy będzie odpowiedzialny za obsługę nowych i obecnych klientów, negocjacje  oraz  rozwój sprzedaży.

Z branżą mediów związany jest od 2008 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych i współpracy z klientami. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv pracował przez prawie 2 lata jako senior sales manager w Ströer Digital Media. Jest współtwórcą modelu sprzedaży dla platform e-commerce. Był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie systemu, który aktualnie obsługuje największe marki modowe. Wcześniej pracował w Infor Biznes na stanowisku key account managera.  Współtworzył projekty i obsługiwał takie marki jak:  Orange, Citi, Visa, Biedronka, Mercedes, Lexus Toyota, Peugeot, Citroen. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał pracując dla rozgłośni regionalnej RDC, w działach sprzedaży agencyjnej Polska Press Grupa oraz w wydawnictwach dla profesjonalistów (m.in. Wolters Kluwer Polska).

Dołącz do dyskusji: Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki: ze Ströer Digital Media do Selectivv Mobile House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl