SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN24 i TTV na czele stacji tematycznych w marcu, Eska TV zyskała najwięcej w top 25

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w marcu 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl.

Article

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w marcu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,70 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 9,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,21 proc. (po spadku o 1,53 proc.).

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 19,30 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 2,04 proc.

Kolejną pozycję zajęła stacja TVP ABC z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,45 proc., po wzroście o 35,51 proc. Kanał ten awansował z szóstej pozycji.

Pierwszą piątkę zestawienia zamykają TVP Seriale, które przed rokiem były czwarte (1,42 proc.; jednak wzrost o 2,90 proc.).

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,10 proc.; spadek o 0,90 proc.), TVP Rozrywka (0,92 proc.; do góry o 3,37 proc.), Eurosport 1 (0,89 proc.; wzrost o 12,66 proc.), Fokus TV (0,88 proc.; + 23,94 proc.) i Stopklatka TV (również 0,88 proc.; + 6,02 proc.).

Wśród 25 topowych stacji największym wzrostem pochwalić się mogła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku zastąpiona była przez 8TV. Jej średni udział w marcu br. wyniósł 0,39 proc., podczas gdy wynik 8TV w marcu ub.r. wynosił 0,27 proc. Oznacza to wzrost wynoszący 44,44 proc.

Z kolei najwięcej w top 25 stracił Nickelodeon, którego wynik zmalał o 24,36 proc. do 0,59 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2018 roku z drugiego na pierwsze miejsce awansował kanał TTV, którego udział w porównaniu do marca 2017 roku zwiększył się o 31,19 proc. i wyniósł 2,65 proc.

Na drugą lokatę spadł TVN24 (1,98 proc.; spadek o 14,66 proc.). Podium uzupełnia dziecięcy kanał TVP ABC, który przed rokiem był piaty (1,50 proc.; do góry o 42,86 proc.).

Największy wzrost w tym top 25 też miała Eska TV - udział tej stacji zwiększył się o 82,05 proc. do 0,71 proc. (względem 8TV). Również i tutaj najwięcej stracił Nickelodeon - było to 26,98 proc. 0,46 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 i TTV na czele stacji tematycznych w marcu, Eska TV zyskała najwięcej w top 25

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Chyba nigdy nie ogarnę jak to możliwe, że Tvp Seriale nie sa na 1 miejscu, wystarczylo by co jakis czas premierowe odcinki na Seriale puszczac w tym samym czasie lub pol - godzine wczesniej by tudzi przestawić.
2 7
odpowiedź
User
Fan Ttv
Brawo!!!!
2 3
odpowiedź
User
qqq
Strasznie TVN24 traci i to w każdej grupie. Ciekawe dlaczego ???
4 8
odpowiedź
User
widz
Szkło kontaktowe ostro w dół po smierci Miecugowa. A to było koło zamachowe stacji.
15 5
odpowiedź
User
gość
Strasznie TVN24 traci i to w każdej grupie. Ciekawe dlaczego ???

Dlatego, że TTV zyskuje , zmiany pozostałych stacji to zmiany o ułamek procenta.
8 1
odpowiedź
User
CholPL
Może to kwestia nowego właściciela, ale TVN24 teraz nie da się oglądać.
I brawo dla TVP ABC, który już ma widownię większą nawet od TVP Seriale.
6 3
odpowiedź
User
Dokladny
Mówimy o wzrostach i spadkach w procentach czy w punktach procentowych???
1 0
odpowiedź
User
Bomen
Może to kwestia nowego właściciela, ale TVN24 teraz nie da się oglądać.
I brawo dla TVP ABC, który już ma widownię większą nawet od TVP Seriale.


Jak to nie da się oglądać TVN 24 ? Ja dla przykładu codziennie wpatruję się we flagę Izraela w klapie marynarki red. Morozowskiego.
3 3
odpowiedź
User
Nowyfan
ATM Rozrywka w tym zestawieniu. Kto to wogóle ogląda????
1 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing