Top 90 kanałów tematycznych: Eurosport liderem

W lutym br. wśród kanałów tematycznych liderem oglądalności był Eurosport. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Discovery Channel. Największy wzrost w obu grupach zanotowała TTV. Top 90 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych kanałów tematycznych (bez stacji newsowych) w lutym 2013 roku zajął Eurosport. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego udział wzrósł o 6,4 proc. i tym samym wyniósł on 0,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z miejsca piątego na drugie awansował filmowy kanał AXN. Zanotował on wzrost udziału o 17,8 proc. do poziomu 0,84 proc. Na podium uplasowała się jeszcze stacja TVP Seriale, która rok temu zajmowała miejsce 12. Natomiast jej udział w lutym br. wyniósł 0,83 proc. po wzroście o 77,2 proc.

Tuż za podium uplasował się dziecięcy kanał MiniMini+, który zanotował wzrost udziału o 33,6 proc. do 0,82 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała dziewiątą lokatę.

Z kolei na piątym miejscu (po awansie aż z pozycji 64.) uplasowała się nadająca naziemnie stacja TTV. Udział tego kanału w lutym br. wyniósł 0,80 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej jej wynik wzrósł aż o 657,1 proc. Był to jednocześnie zdecydowanie największy wzrost w rankingu. TTV rozpoczęła nadawanie w styczniu ub.r.

W zestawieniu na 10. miejscu uplasował się monitowany od sierpnia ub.r. kanał ATM Rozrywka, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 0,66 proc. On również jest dostępny w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie stacje jak Discovery Channel, Disney Junior, Kino Polska oraz Disney Channel.

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, pierwsze miejsce zajęła stacja Discovery Channel, której udział poszedł do góry o 20,8 proc. do poziomu 1,22 proc.

W tym zestawieniu na drugie miejsce, z pozycji 12., awansowały TVP Seriale (1,02 proc., + 87,3 proc.). Z kolei na ostatnie miejsce podium - z pozycji wicelidera - spadł kanał AXN (0,98 proc., + 5,6 proc.).

Również i tutaj największy wzrost (wynoszący aż 653,1 proc) zanotowała TTV, która awansowała z pozycji 71. na 10.

Zestawienie obejmuje kanały tematyczne z wyłączeniem stacji informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement udostępnione zostały dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online